Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta rána!

04. 04. 2002
3
0
1541
Autor
Whelp

Zase je ráno. Tedy spíše poledne. Hodně pozdní. Otvírám oči. Fuj! Rychle je zavřít. Kde to jsem? Doma? Nebo někde jinde? Kde jsem to vůbec včera byl? Druhý pokus. Už je to lepší.  Ten lustr je vážně v mém pokoji. Takže jsem domů trefil. Se zvednem, ne? Joj! Vypněte ten kolotoč! Zase ležím. Už ho asi vypnuli, netočí se. Počkáme chviličku, tak, a zase vstát. V hlavě mi hučí jak v tunelu. Mžitky před očima. Kde je kuchyň? Aha, vlevo. Vodu na kafe a ... Zamotala se mi hlava. A zvedá se mi žaludek. Asi bych se měl připravit na nejhorší. Uklidnilo se to. Tak tu vodu. Teda, proč se mi tak třesou ruce? Takhle tu konvici nenaplním. Uf! Konečně. Šup s ní na vařič. Stát a ani se nehnout, nebo to špatně skončí! Voda se vaří. Teď opatrně, nepolejt se. POZOR! To bylo o chlup. Na dlažbě je loužička. No, ohejbat se nebudu. To počká. Káva je zalitá, krásně voní. Už je to tu zas. Žaludek zlobí.  Rychle! ......... Uf! To bylo jen tak tak! Tohle se mi ještě nestalo. A nestane. Dnes končím s pitím! Definitivně.

 

Teda pokud to vydržím, pivo je přece tak dobré pití...


Muawijhe
23. 06. 2002
Dát tip
Pij, ale málo. :o))

Sabrina
22. 05. 2002
Dát tip
nooooo, co na to říct??? Ale jinak T***

Poeticky popsaná kocivina :-D Nádhera :-)))

Gatty
22. 04. 2002
Dát tip
To znám, už sem o tom taky párkrát psala. Jenže ty máš hezčí obraty. Já popisuju fakta, ty .....no vlastně taky, ale tak nějak poetičtěji

Amanda
07. 04. 2002
Dát tip
Dobre napsane...libi

Willi
04. 04. 2002
Dát tip
Nikdy neříkej nikdy !

Whelp
04. 04. 2002
Dát tip
Ale já to slůvko neřekl.

green
04. 04. 2002
Dát tip
viz. Willi...Jinak me dilko nicim neoslovilo, nejak nechapu hlubsi vyznam nebo co, pointu to skoro nema, atmosferu to nezachycuje, jenom popis situace...poslu avi, zajima me nazor jinejch lidi...

Whelp
04. 04. 2002
Dát tip
Doufám, že nejsi abstinentka?

green
04. 04. 2002
Dát tip
Whelp: to taky :-)) Ale psst... :-) Ale o tom to nejni...

Whelp
04. 04. 2002
Dát tip
To ne, ale abstinent takové ráno nepozná.

Astalavista
04. 04. 2002
Dát tip
Tak předně je to na povídku velmi krátké. Útvarem by se to spíše hodilo na fejeton, ale u něj by musela být přítomna razantnější pointa. Jinak vlastně popisuješ obecně známý fakt (opět pasuje na fejeton), každý zažil ráno po tahu, ale chtělo by to vnést do věci nějaký nový impuls, něco nečekaného, co by čtenáře překvapilo. Takhle s tebou sice může sdílet opilcovo ráno, nicméně konečného dojmu, že tvůj závěr není vlastně nic nového pod sluncem, se již nezbaví. Greene, díky za avi :)

green
04. 04. 2002
Dát tip
Astalavista: Diky za nazor :-))

Whelp
04. 04. 2002
Dát tip
Dík, čekal jsem podobné reakce.

Astalavista
04. 04. 2002
Dát tip
Whelpe, tím samozřejmě neříkám, že je to špatný, pouze by to chtělo leckde utáhnout šroubek.:))). Ale přes "beletrii" jsou tady jiní - Monty Python, Sigmund Freund ... :)

Whelp
04. 04. 2002
Dát tip
Jasně, taky neříkám, že je to dokonalý. Píšu co mě napadne, tohle je čistě mimo mojí parketu. Teda tyhle rána.

Astalavista
04. 04. 2002
Dát tip
Whelp: o nic jsi nepřišel :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru