Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trapas...

04. 03. 2017
4
15
1097
Autor
Delfín

>Jsou dívky, pro něž je každý projev lásky bernou mincí...<


>Jsou dívky, pro něž je každý projev lásky bernou mincí...<

Prošla kolem chůzí laní 
najevo mi dávala: 
Nejsem proti brkobraní,
čímž mne tedy dostala...

Skvělá byla, trapas byl jen,
když jsem se pak šacoval,
zač já dělám celý týden,
teď za hoďku jsem jí dal...
 

15 názorů

Delfín
14. 03. 2020
Dát tip

Jj, tyhle laně to umí! Pro ně je každý projev lásky bernou mincí...


Delfín
14. 03. 2020
Dát tip

Alenakar, díky za tip! Už jsem  samozřejmě i nahlédl. Teď jsem sem dlouho nechodil, skoro se děsím, jak to uteklo a že je to už tři roky, co jsme si tu spolu povídali! Netuším, zda jsem takový slovní komik, jak píšeš, i když jsem pro každou legraci! A za dvê hajku jsem před pár lety u Loyda vyhrál bílou konvici na čaj se sítkem a čtyřmi miskami a k tomu deset krabic různých čajů! ☝


AFRODITA
14. 03. 2020
Dát tip

***, umí to umí laně :))


Alenakar
30. 03. 2017
Dát tip

Stačí si zadat kategorii haiku a tam můžeš narazit na Odette a třeba i na mě.

S tvým smyslem pro slovní komiku by pro tebe třaba bylo senrjú vhodnou kategorií. 


Delfín
29. 03. 2017
Dát tip

Nu, haiku jsem zkoušel snad jen v komentáři k jiným, abych si to zkusil, dokonce i pajpu. JInak ve veršotepárně bylo hodně různých forem. Odette znám asi jen podle jména, někde jsem na ni narazil, nejspíš v komentářích. :-)


Alenakar
27. 03. 2017
Dát tip

Senrjú je haiku,obsahující nějaký vtip. Většinou to bývá haiku dojsmyslné,skrytě ironické. I taková se už ve starém Japonsku psala. Jsou tady ale lepší specialisté na senrjú. Třeba Odette.


Delfín
23. 03. 2017
Dát tip

I beg your pardon,, alenakar? :-)


Alenakar
23. 03. 2017
Dát tip

Ale to já se zase chvílemi zasměju i na Písmáku. Jsem hlavně hikařka a dost nás tu píše senrjú.


Delfín
20. 03. 2017
Dát tip

Alenakar: Ty se tak málo směješ? Pravda, kar = ledovcový kotel, máš ráda Gelnera, ten taky nepsal moc vesele a Alenka v říši divů je taky spíše pro ty dumavější...Přečti si aspoň Pinocchia nebo, když už jsi velká, něco od Chalíla Džibrána či od Richarda Halliburtona. 

Taky tu nebývám tak často, takže je tu jen pár kousků. Vlastně teď i jinam chodívám řidčeji a jen na skok.

Jinak s tím Gellnerem nejsi první, i když dotyčná to psala k jiné básni. Kvůli tomu jsem si pak půjčil dvě jeho knihy, spisy sebrané, poezii a prózu. Do té doby jsem znal jen Má milá rozmilá neplakej...

Nu, chcešli mne blíže poznat, bránit Ti nebudu. :-)


Alenakar
20. 03. 2017
Dát tip

František,bod G v naší literatuře ? Vždyt' ty jsi mě rozesmál a to se povede málo komu. Vždycky,když budu mít chvilku času(bývám na Písmáku strašně krátce) se ti budu muset podívat na zoubek .


Delfín
18. 03. 2017
Dát tip

Díky! S Františkem, tím bodem G v naší ck literatuře, se srovnávat nehodlám! Popravdě je tohle rychlá reakce na diskuzi na stránkách "Pro ženy", kam jsem kdysi taky zavítal a přihlásil se, když tam byl článek o tanečnicích u tyče, a taky na narážky v chatu na jiném portálu.Jj, Alenko, s trochou humoru vyhlíží i náš vcelku mizerný život zase trochu jinak...:-)


Alenakar
16. 03. 2017
Dát tip

Takový postmoderní Gelner,řekla bych... Proč ne ? - Všechno,co nějak vybočuje z místního stereotypu a je to navíc i vtipné,si můj tip zaslouží.


Delfín
12. 03. 2017
Dát tip

Já se nechlubím, Diano! Já si jen tak stěžuju...:-)))


:-)


Diana
05. 03. 2017
Dát tip

Tak tím bych se, být tebou, moc nechlubila :-))))***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru