Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Url

11. 03. 2017
0
0
533
Autor
Gustavo

Pondělí ráno 15.4.2016

(Účastníci rozhovoru - MUDr.Benda t.č. v důchodu, Ing. Martinovský, Josef Martinovský, t.č.v tercii na gymnáziu, Mgr. Martinovská. Na stole suchý chléb, černý čaj, bílý jogurt, dóza s jádry vlašských ořechů, dóza s rozinkami, med)

 

Josef Martinovský:"Dostal jsem jedničku z informatiky."

Ing. Martinovský:"Dobrý, Pepo. A co probíráte v informatice."

Josef Martinovský:"Webové stránky ve Wordu."

Ing. Martinovský:"To je dobrý."

MUDr.Benda:"Co? Co je to webová stránka?"

Josef Martinovský:"No, to je místo, kde si lidi na internetu třeba čtou, nakupují nebo třeba hrajou hry."

MUDr.Benda:"Co?"

Josef Martinovský oči v sloup:"Jéžiš!"

Mgr.Martinovská kouká na svého otce, který drží v ruce Lidové noviny:"No to může být třeba něco jako list v novinách. Prostě stránka. A je na internetu."

MUDr.Benda:"To ale musí někdo vytvořit."

Ing. Martinovský ironicky:"Ale vždyť tady o tom už nejméně hodinu hovoříme! Samozřejmě, že to musí někdo vytvořít, ale v čem se to liší od papírových novin. Ty přece taky musí někdo vytvořit."

Josef Martinovský:"Jo, to musí. Ale to já neumím, na to je nějaký jazyk nebo co. Nějaký to url."

MUDr.Benda:"Co? ORL !?"

Josef Martinovský se smíchem:"Ale žádný ORL! ...URL!"

MUDr. Benda nechápavě:" URL? Urologie...."

Ing. Martinovský:"Ale to je jiný url."

Josef Martinovský:"Musim jít." Odchází do školy.

MUDr.Benda:"Tomu nerozumím." Čte dál noviny.

Mgr.Martinovská se směje a připravuje jídlonosič do školní jídelny. 

Anna Martinovská dopíjí brčkem kakao.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru