Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Vše je možné

11. 03. 2017
0
0
651
Autor
Gustavo

Vše je možné

(21.7.2016, čtvrtek poledne)

(účastníci debaty – Ing.Martinovský, František Martinovský, tč. na prázdninách mezi sekundou a tercií, Josef Martinovský, t.č. na prázdninách mezi tercií a kvartou. MUDr.Benda, t.č.v důchodu. Anna Martinovská, t.č. ve školce. Na stole prázdné talíře od polévky. Všichni si berou palačinku a různým způsobem mažou marmeládou a tvarohem a jedí. Rozhovor se odehrává u stolu pod jabloní na zahradě)

 

František Martinovský:"Táto?"

Ing. Martinovský:"No?"

František Martinovský:"Je všechno možné...?"

Ing. Martinovský zastaví vidličku se soustem před ústy:"Eee."

František Martinovský pokračuje:"No, slyšel jsem, že vše je možné, takže možné je i nemožné."

Ing. Martinovský drží palačinku na vidličce:"Aha..."

František Martinovský:"Chápeš? Protože, když je možné i nemožné, pak je všechno možné.'

Ing. Martinovský drží palačinku na vidličce:"A jo, chceš říct, že vše je tedy možné a že nemožné tedy neexistuje, protože je také možné."

František Martinovský:"No."

Ing. Martinovský donese palačinku do pusy:"No jo, asi máš pravdu, Franto."

MUDr.Benda:"Asi jo."

Josef Martinovský přikyvuje.  

František Martinovský si namaže palačinku marmeládou a jí.

Anna Martinovská maže marmeládou palačinku i talíř.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru