Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Obama - restart

12. 03. 2017
1
0
558
Autor
Gustavo

 

Obama - restart

(18.4.2015, sobota ráno)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing. Martinovský. Na stole hrnky s čajem, bábovka na velkém talíři a suchý cheba přímo na stole.)

 

MUDr.Benda sedí, čte Lidové noviny a ukusuje suchý chleba: „Ten Obama, to je ale blbec".

Ing. Martinovský:"Co zase?!"

MUDr.Benda:"Ten Putin chce ovládnout celej svět."

Ing. Martinovský:„A co s tím má Obama jako dělat...?"

MUDr.Benda:„No, to on přece říkal před několika lety, že je potřeba udělat restart vztahu s Ruskem, no a tady má teď ten svůj restart...."

Ing. Martinovský:"...jo, asi ale jinak, než si představoval..."

MUDr.Benda:"To je blbec."

Ing. Martinovský s úsměvem:"Vlastně ale měl pravdu, restart to je..."

MUDr.Benda:„Zavinil to!"

Ing. Martinovský:"No, počkejte. Obama přece nezavinil, že Putin obsadil Krym a posílá armádu na Donbas! Za to může Putin!"

MUDr.Benda:"Obama za to může! Kdyby nechtěl pořád ten blbej restart. Teď ho má. Kdyby byl tvrdej, rozumíš, Rusko rozumí jenom síle, na ty musíš bejt tvrdej, ničemu jinému nerozumí!"

Ing. Martinovský přikyvuje:"Hm, jo, to je pravda. Taky jsem četl velmi zajímavý článek, proč je Rusko tak expanzivní. Bylo to o tom, že jak Rusko leží většinou v té rovině a nejsou tam žádné přirozené hranice, hory, moře a tak, tak se vlastně stále cítí zvnějšku ohroženo , a proto má neustále tendenci se rozpínat. Že je to vlastně částečně dané geografickou polohou, ta rozpínavost. Něco na tom bude..."

MUDr.Benda přikyvuje:" Havel měl pravdu, když říkal, že Rusko neví, kde začíná a kde končí. To byla svatá pravda."

Ing. Martinovský přikyvuje

MUDr.Benda:"Teď má Obama restart...!"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru