Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Kapr

15. 03. 2017
0
0
537
Autor
Gustavo

Kapr

(23.12.2016, pátek večer)

Ing.Martinovský stojí u kuchyňské linky a drží vánočního kapra v utěrce. Na sobě má zástěru s vyobrazeným Marlonem Brandem v roli Kmotra

(účastníci debaty –Ing.Martinovský, MUDr.Benda, t.č. v důchodu, Mgr.Martinovská,Anna Martinovská, t.č. ve školce. Ing.Martinovský stojí u kuchyňské linky a drží vánočního kapra v utěrce. Na sobě má zástěru s vyobrazeným Marlonem Brandem z filmu Kmotr)

 

MUDr.Benda:"To je hrozný."

Ing. Martinovský:"Co?"

MUDr.Benda:"No, ty ho chceš zabít."

Ing. Martinovský s úsměvem:"Jo, to se dělá. Když ho chceme sníst, tak ho musíme zabít."

MUDr.Benda:"Nech to být."

Anna Martinovská:"Jéééé."

MUDr.Benda:"Jdi pryč!"

Ing. Martinovský:"Proč jí odháníte. Vždyť je to normální, že se na Vánoce zabíjejí kapři. To je  dobře, že s tím nemá problém. Navíc, jak myslíte, že vyrůstaly děti někde na statku. Tam se pořád něco zabíjelo. Slepice, králíci, prasata..."

 

MUDr.Benda kousne do chleba.

Ing. Martinovský uchopí paličku. Nemá však dřevěnou kuchyňskou, ale gumovou, protože tu dřevěnou zlomil v říjnu při louskání ořechů.

Gumová palice se odráží od hlavy kapra a ten se divoce mrská.

 

MUDr.Benda s opovržením:"Žije, pořád žije!"

Mgr.Martinovská:"To je ta gumová palice, cos přinesl. Já to říkala, že to nepůjde."

 

Ing. Martinovský pokračuje v mlácení kapra do hlavy. Vezme do ruky menší kovovou placatou paličku na řízky, která mu v kuchyni zbyla.

 

MUDr. Benda znechuceně sedí za stolem a hledí:"Pořád žije!"

Ing. Martinovský drží kapra v utěrce a snaží se jej zachytit na lince. Na čele krůpěje potu:"Dejte pokoj, hergot!"

Anna Martinovská zavýskne:"Juchů!"

MUDr.Benda:"Jdi si radši hrát!"

 

Kapr je konečně omráčen a Ing. Martinovský řeže hlavu. 

MUDr. Benda:"Pořád žije!"

Ing. Martinovský vyjímá oči kaprovi z hlavy:"Ale prdlajs."

Anna Martinovská:"Jé, dáš mi je?"a bere si kapří oči ze zakrvácené kuchyňské linky.

MUDr. Benda:"To je morbidní!"

Anna Martinovská:"Mami, vyfotíš mě?"

 

Mgr. Martinovská fotí svoji dceru.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru