Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Rady rodinného lékaře

15. 03. 2017
0
0
612
Autor
Gustavo

Rady rodinného lékaře

(6.3.2017, pondělí ráno)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, t.č. v důchodu, Ing.Martinovský. Na stole chleba bez talířku, leták drogerie Dm, jeden burák, drobky, jídelní nůž od másla. Běží ranní vysílání ČT1).

 

Ing. Martinovský:"No, tak dneska nikam nejdu."

MUDr.Benda:"Proč? Máte zase volno?"

Ing. Martinovský:"Ale prdlajs. Bolí mě koleno. Budu pracovat z domova."

MUDr.Benda ožije:"Jo? To je ten tvůj sport."

Ing. Martinovský:"Nikde jsem o víkendu nebyl. Jediný pohyb byl úklid o víkendu."

MUDr.Benda:"Ukaž."

Ing. Martinovský ukáže koleno tchánovi a ten začíná lehce prohmatávat.

MUDr.Benda:"No jo. Je tam voda. Bolí to?"

Ing. Martinovský:"Jo, ani chodit nemůžu. Maruško přineseš mi berle ze sklepa?" zavolá na svoji ženu procházející nenápadně kolem.

MUDr.Benda:"No jo berle. Základní součást domácnosti. Ha ha. Je to bursitida."

Ing. Martinovský:"Co?"

MUDr. Benda:"Zánět tíhového váčku."

Ing. Martinovský:"Aha."

MUDr. Benda:"Ležet. Chladit. Je to dost velký. Máš teplotu?"

Ing. Martinovský:"Ne."

MUDr.Benda:"To je konec s tím tvým sportem."

Ing. Martinovský sklesle:"Ale no jo, pořád."

MUDr.Benda:"V Klatovech na radnici to mají napsáno jasně..."

Ing. Martinovský vzhlédne od bolavého kolena.

MUDr.Benda:"Využij každé volné chvíle,

                             čas běží jako chrt,

                             pomni,

                             dřív než se naděješ,

                             konec,

                             smrt."

Ing. Martinovský:"Moc hezké pane doktore, tak já si jdu s tím kolenem lehnout."

Přichází Mgr. Martinovská ze sklepa s berlemi a nastavuje správnou velikost.

MUDr. Benda se směje.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru