Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Luetik

15. 03. 2017
0
0
575
Autor
Gustavo

Luetik

(24.1.2015, sobota ráno)

(účastníci debaty - MUDr. Benda, Ing. Martinovský. Na stole Lidové noviny, snídaně. )

 

MUDr.Benda:„To je dobrý, co napsal ten Rejžek."

Ing. Martinovský:"Co?"

MUDr.Benda:"No, že Zeman je luetik."

Ing. Martinovský:„Co to je?"

MUDr.Benda:„Za to by ho mohli žalovat!"

Ing. Martinovský:"Proč?"

MUDr.Benda:"No to je těžká urážka."

Ing. Martinovský:"Aha..."

MUDr.Benda:"To je progresivní demence. A to už přestřelil....Rejžek."

Ing. Martinovský:"No, já nevim. Myslím, že jsou horší urážky...Zeptám se ve svým okolí, nebo spíš řeknu někomu ty luetiku...a uvidím. Myslím, že osm z deseti vůbec nebude vědět, co říkám, natož aby se urazil"

MUDr.Benda:"To přece každý ví!"

Ing. Martinovský:„Kdyby mu řekl, že je blbec nebo kretén, jako to dělá Zeman, tak bych to bral jako urážku. Navíc má Rejžek pravdu."

MUDr.Benda přikyvuje: "No, luetik to ještě není, ale buď tam bude alzheimer nebo stařecká demence. Normální určitě není. Vždyť se na něj stačí podívat. Ten jeho pohled."

Ing. Martinovský:"Dementní, že jo..."

MUDr.Benda:"Jo. Podívej, tady ten obrázek, ten je jak Hácha. Ten byl taky na konci dementní a říkal „Říše si nežádá české krve". Úplně mi toho Háchu připomíná. Ten podbradek a nepřítomnej pohled. Kouká do země místo aby koukal na toho naproti, když mu dává ruku."

Ing. Martinovský:„To on kouká na tu ruku, aby se trefil..."

MUDr.Benda přikyvuje

Ing. Martinovský:"Já jsem viděl nějakou fotku, jak dostal nějaké zrcadlo v Hradeckém kraji a koukal do toho zrcadla a úplně dementní pohled to byl. Ale on tak koukal vždycky. Ty oči v sloup...."

MUDr.Benda:„...hlava na stranu a tak divně tou hlavou kejvá...."

Ing. Martinovský:"Ten tady dlouho nebude."

MUDr.Benda přikyvuje:„No to ne, to je konec..."

Ing. Martinovský:"Četl jsem rozhovor se Schvarzenbergem a to je úplně něco jiného. Jak je ten člověk svěží a to je mu sedmdesát sedm. A kolik je Zemanovi. Sedmdesát...a jak vypadá.

MUDr.Benda přikyvuje.

Ing. Martinovský se napije kafe.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru