Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Večeře

15. 03. 2017
0
0
538
Autor
Gustavo

Večeře

(9.4.2015, pátek večer)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing. Martinovský, Mgr.Martinovská. V televizi běží zprávy.)

 

Mgr. Martinovská:"Tak kamarádi dnes nepřijdou, protože jdou na tu neviditelnou večeři."

Ing. Martinovský:"Jasné, tak někdy jindy."

MUDr.Benda:„Co?"

Mgr. Martinovská:"No, jdou na tu večeři a je tam tma..."

MUDr.Benda: „Co to je za blbost?!"

Mgr. Martinovská:"To je jako ta výstava, jak je tam tma a vyzkoušíš si, jaké to je, být slepý. A tady na té večeři tě obsluhují slepí."

MUDr.Benda: „To je divný. Bude všude rozbryndáno."

Ing. Martinovský:„Ale oni vědí, kam a komu co mají dát. To přece není blbost. Účelem té výstavy a té večeře je, že si vyzkoušíš, jaké to je, být slepý. Jde o to, vzbudit empatii s těmi co nevidí."

MUDr.Benda:"Akorát pobryndaj ty, co tam sedí...A to je jako jídelna?"

Ing. Martinovský:"Vždyť Maruška říkala, že tam obsluhujou."

MUDr.Benda:"Jídelna,... to by bylo lepší."

Ing. Martinovský:"Jo, to jo, každý by si vzal, kolik by chtěl, chi."

MUDr.Benda:"Přesně!"

Ing. Martinovský:"...ale nevěděl by, co si bere, ha ha."

 

Mgr.Martinovská se usmívá a kouká na televizi, kde je vstup o Zemanovi a jeho návštěvě v Moskvě. Přestane se usmívat a dále se neúčastní rozhovoru.

 

MUDr.Benda:"A jak oni vědí, komu co mají dát?"

Ing.Martinovský:"No, vy byste to nevěděl, ale oni to vědí. Mě by taky třeba zajímalo, jestli bych poznal, jestli jsem dostal to, co jsem chtěl."

MUDr. Benda ukousne chleba s eidamem:"Stejně je to divný..."

Ing. Martinovský mlčí a sleduje zprávy.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru