Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Cukr

17. 03. 2017
0
0
382
Autor
Gustavo

Cukr

(30.7.2015, čtvrtek)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Anna Martinovská, t.č. čekatelka na školku, Mgr. Marie Martinovská, Ing. Martinovský. Rozhovor se odehrává po obědě pod zahradním altánem)

 

MUDr.Benda:"Kafe!?"

Mgr.Martinovská:"Jo, už ho dělám."

MUDr.Benda:"A proč ho nedělají kluci?"

Mgr. Martinovská:"To by bylo večer."

MUDr.Benda:"Nic nedělaj."

Mgr. Martinovská:"Prosimtě, Franta dělal drobenku, došel s košem a Pepa vyndal myčku a sbíral švestky na koláč."

MUDr.Benda:"To je toho! Kdybyste viděli, co my museli dělat!"

Ing. Martinovský:"Nojo, to tvrdíte vy, ale kdo vám to potvrdí. Vy můžete tvrdit, co jste všechno dělali, ale jak my to zkontrolujeme."

MUDr. Benda se usmívá

Mgr.Martinovská přináší kávu a čokoládu.:"Tady k tomu máte čokoládu."

A.Martinovská:"Jééé, čokoláda!"

MUDr. Benda:"Nejez tu čokoládu! Dostaneš cukrovku! No nesměj se, vyčerpáš si pankreas a je to. A zuby taky...budeš je mít samý kaz. Cukr, to je jed!"

A. Martinovská strčí čokoládu do pusy a kouká.

MUDr. Benda:"No nekoukej, to se nastřádá, pankreas přestane fungovat a budeš mít cukrovku."

A. Martinovská odběhne do domu.

MUDr. Benda: "Myslí si, že když uteče, tak to nedostane!"


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru