Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Kuchař

17. 03. 2017
0
0
411
Autor
Gustavo

Kuchař

(21.5.2015, čtvrtek večer)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing.Martinovský. Běží televize, ČT 2, na stole chleba, Lučina, šunka)

 

MUDr.Benda:"Na co to koukáš?"

Ing.Martinovský:"To je ten kuchař, co jezdí po světě a mluví o kuchyni v tý zemi."

MUDr.Benda:„Jo tenhle." Chvíli kouká „A kde je?"

Ing.Martinovský:"V Libanonu."

MUDr.Benda:"A co to tam dělaj?"

Ing.Martinovský:"No, něco jedí a on pořád jak je to skvělé a dobré."

MUDr.Benda:"To říká pořád. A co je tohle?"

Ing.Martinovský:"Já nevim, kdybyste pořád něco nepovídal, tak to vim. Takhle to nevim....aha, už to řekl, dělají zákusky. Baklava tomu říkají."

MUDr.Benda: „Jéžiš to je hrozný."

Ing.Martinovský:"Co?"

MUDr.Benda:"No, jak to dělají. Co to tam dali? Máslo?!"

Z televize mluví kuchař:„ ...a teď se to celé zalije máslem. Jé, vy jste tam toho dal. To vypadá dobře!"

MUDr.Benda:"Hrůza!"

Ing.Martinovský:"Koukejte, teď to ještě usmažili v oleji..."

MUDr.Benda:"Strašný...!"

Ing.Martinovský:"Oni to takhle většinou dělají, Arabové.... Moc se tam nepeče, spíš to všechno smaží."

MUDr.Benda:"Taky je to tam všechno tlustý...!"

Ing.Martinovský:"Myslíte lidi? Když na to tak koukám, tak mi připadá, že jsou tlustý tak asi jako my, Češi. Ale když vidím, jak všechno smaží, tak to jsou na tom ještě dobře."

MUDr.Benda:"Támhleten, vidíš? Jak je tlustej."

Ing.Martinovský:"Hele a teď dělají rybu. To jsem zvědavý, jak ji udělají. Jestli ji také dají do oleje.... No jasně!"

MUDr.Benda:"Taky rybu do oleje? To je hrozný!"

Ing.Martinovský:"Všechno to jídlo ale vypadá pěkně. Člověk by si ale asi dal rybu a zákusek a pak dva dny nejedl. Je to všechno takové hutné, těžké..." Vezme nůž a namaže si chleba Lučinou.

MUDr.Benda se napije čaje bez cukru:"Tam bych teda nejel."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru