Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Sport

17. 03. 2017
0
0
461
Autor
Gustavo

Sport

(5.10.2015, pondělí večer)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Ing.Martinovský, Mgr.Martinovská. Běží televize, ČT sport, běží záběry z freestyle motokrosu, na stole chleba, Lučina, šunka, čaj.)

 

Ing. Martinovský:"Helejte, pane doktore, jak letí vysoko!"

MUDr.Benda:"To je nějakej blázen!"

Ing.Martinovský se usmívá:"Hele kotrmelec, pak se pustí řídítek..."

MUDr.Benda:"To je šílenec!"

Komentátor v televizi: „Je neuvěřitelné, že se Pilát po pádu navrátil do světového poháru. Nevědělo se, jestli bude vůbec chodit a nyní opět ve vrcholné formě zvítězil...."

Ing. Martinovský:"No vidíte. Zlomil si obratle a už je zase zpátky a jezdí."

Mgr.Martinovská.:"Jak říká naše kamarádka „Blázen!"

MUDr.Benda:"Šílenec!"

Ing. Martinovský:"...a bude žebrat o důchod, viďte."

MUDr.Benda: „Jestli se ho vůbec dožije."

Ing. Martinovský:"Tak vidíte, na tomhle ušetříme."

MUDr.Benda:"Jo, ale bude chtít invalidní důchod a lázně. Já bych to zakázal, takovéhle invalidizující sporty! Maruško, máš tam čaj?"

Mgr.Martinovská nalije svému otci čaj.

Ing. Martinovský si čte Respekt.

V televizi není nic.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru