Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuchyňské rozhovory - Cvakavci

17. 03. 2017
0
0
435
Autor
Gustavo

Cvakavci

(5.2.2016, pátek po obědě)

(účastníci debaty – MUDr. Benda, Josef Martinovský t. č. v tercii na gymnáziu, František Martinovský t.č. v sekundě na gymnáziu. Rozhovor se odehrává v jídelně. Oba gymnazisté umístěni na gauči koukají do mobilů. Na podlaze jsou rozházené gumové puzzle všech barev, několikery ponožky Josefa Martinovského, papíry čisté i počmárané, pastelky a další věci. Scénu zpovzdálí sleduje Ing. Martinovský.)

 

MUDr.Benda prochází jídelnou:"To je bordel tady. Radši tady seberte ty hračky. Člověk tady o to věčně zakopává."

MUDr. Benda si sedá ke stolu:"Vy ste neslyšeli?"

Ing. Martinovský:"No, to oni třeba i slyšeli, ale jsou to závisláci."

Josef Martinovský:"Já nejsem žádnej závislák, pozor!"

Ing. Martinovský:"Vidíte? Slyšej."

MUDr.Benda se obrátí na gauč:"Dejte to pryč. Necvakejte s tím pořád."

Josef Martinovský:"Co?"

MUDr.Benda:"No s tím aparátem. Necvakej s tím pořád.

Josef Martinovský:"Jaký cvakání, hergot?!"

MUDr.Benda:"No počkej, budeš ještě takhle cvakat a uvidíš. Do ordinace chodili takovýhle cvakavci s artrózou palce. Taky furt cvakali na těch pitomých mobilech."

Po chvíli ticha MUDr.Benda pokračuje:"...to je na půl roku."

František Martinovský:"Co?"

MUDr.Benda:"....palec, to je jeden z nejdůležitějších prstů a když dostaneš artrózu do palce, neuděláš nic."

Pět vteřin ticho.

MUDr.Benda:"...ani chleba si neukrojíš."

Pět vteřin ticho.

Ing. Martinovský:"Ani zadek si neutřeš."

MUDr. Benda:"Jistě!" napije se vlažného odpoledního kafe.

Ing. Martinvský:"Chcete k tomu koláč?"

František Martinovský aniž zvedne hlavu od mobilu:"Koláč!!"

MUDr.Benda:"Jo, jestli máš?"

Ing.Martinovský:"Jestli ho děti nesežraly, tak by tam měl od rána nějaký být." Odchází do kuchyně.

Cvakavci cvakají


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru