Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku bez metra I.

04. 04. 2017
0
4
1139
Autor
Abelquin

Něco mezi textem a exitem.

Dnes jsem nešel do práce, jako ostatně žádný den. Na volné noze se mi pěkně žije, na druhé mi rostou bradavice. Nějak si s hrůzou uvědomuju, že mám, co jsem chtěl. Jen mi chybí náplň a akorát... si po ránu pěkně zasouložit s nájemnou gumovou pannou, opatřit si mléko, chléb a cigarety, pro vysvětlení: kafe doma mám. Když vyvážejí mou milou na náklaďáku, slzící jí mávám. Ta čistá, kterou teď nafukuju, nebude nikdy jako ona, nikdy mi neposkytne teplo a bezpečí, které si zasloužím. Ale nakonec je to nový model a možná bude tam dole příjemná? Za chvíli mi přijde paní z neziskovky pomáhat s úklidem, tak pannu rychle sklidím do skrýše pod gaučem. Budu mýt oba záchody, koupelnu, luxovat ložnici a utírat prach v pracovně. Ten život s papíry na hlavu je prostě k.r.u.t.ý..


4 názory

susu
14. 06. 2019
Dát tip

s náramně jemnou pannou, všechny deprese rázem vzplanou :)

 


agáta5
04. 04. 2017
Dát tip

ale ne psaní, toho nudění zanech :))


Abelquin
04. 04. 2017
Dát tip

Je to kravina, já se prostě nudím. Musím toho nechat...


agáta5
04. 04. 2017
Dát tip

je to bláznivý...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru