Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přivítání knihy Eskejp: Na útěku z kanceláře

06. 04. 2017
9
5
771
Autor
Rimmer

Přivítání knihy Eskejp: Na útěku z kanceláře

 

Co byste dělali, kdyby nešlo o peníze? Dřepěli byste osm hodin denně v kanclu a pinkali si e-maily?

 

Michal Majer chce žít dechberoucí příběh. Místo toho trčí s necitelným šéfem, prokrastinujícím grafikem a ovulující recepční ve firmě, která navrhuje reklamní předměty. A bude tu až do smrti, pokud nevezme věci do svých rukou…

Bodavě humorná sonda do životů, které jsme si nevybrali, nominovaná na Magnesia blog roku 2017.

 

Přijďte si jako první pro knižní podobu příběhu, s osobním věnováním :)

Knížku Eskejp: Na útěku z kanceláře vám podepíšu v Literární kavárně Řetězová v Út 11. dubna kdykoli mezi 15.00 a 22.00. A můžeme i poklábosit :)

Do toho prodejní výstava ilustrací od Kateřiny Čápové, které knihu zdobí; a v 18, 19, 20 a 21.00 vždy v celou můj krátký stand-up a písnička z hrdla Pavly Gabrhelíkové.

FB událost: https://www.facebook.com/events/1661653497471567/

 

Něco už v úterý máte nebo jste plaší? Knížku koupíte také na www.eskejp.cz.

 

 

 

www.iwrite.cz


5 názorů

Lakrov
07. 04. 2017
Dát tip

Gratuluju!


Zbora
06. 04. 2017
Dát tip

Bezva, mám radost a gratuluju ke knize. Koukám, že máš její vydání dobře načasováno. Škoda, že to s tou Magnesií nedopadlo, ale i takhle to je určitě dobrá reklama.


Gora
06. 04. 2017
Dát tip

Blahopřeju!


jsem plachý, ale objednám...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru