Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Perníková

Výběr: Rabb
06. 04. 2002
8
0
2473
Autor
Semipalakva

To není perníková úvaha. A je to hodně špatný dílo... je tak blbý jako já sám...

  S šálkem čaje kuc kuc usedli mí přátelé kolem mne a následovalo několik narážek na naše marné životy. Někdo smotal špeka někdo si šel šlehnout, protože přežít tyhle keci někdy fakt chtělo pořádnou dávku urychlováků. Nemyslim že těch časů nebudu nikdy litovat. Bylo to tenkrát, pamatuješ? Přijeli sme do Prahy abysme si ke konci prázdnin pořádně užili. Taková akce vo ničem ...  málo lidí hodně perníku. Spát se tam chodilo se svítáním a hráli sme si na DJe s rádiem nacpaným hitovkama. Stejně to hulení bylo tenkrát ještě pro děti, ale pamatuju si jak nás to všechny rozebralo do malejch kousíčků. A když si tvoje vlastní krev začne hrát s perníkem a ty neznáš lepší alternativu, tak co máš dělat. Ne nechci myslet na to co už nikdy nezměním. Vzpomínám raději na pocity.
  Zjevili se kolem desáté hodiny. Nevim jestli nájezdem pilule nebo tou hudbou, ale přišli mi jako andělé temnot. Jen tak, nikým neoslavováni a nikdo se jim neklaněl. Ale přeci bylo každému jasné že jsou to oni. Squateři. Usedli do malého koutu a motali špeka. Jak jinak přežít... Ne neřikám že jsou to zasraní feťáci. Zdraví jejich myslí bylo přeci vidět na každém kroku. Jedna z nich svým zrakem probodla mé srdce a mysl zmítaná chemií se nemohla odpoutat od pocitu náhlé blízkosti. Sežeru tě. Dojel jsem další prášeček na bolení mozků a srdcí. Po dalších šesti hodinách se vedle mě zjevilo světlo ohně. žonglér z Ladronky zaujal se svou přítelkyní místo v prostřed placu obklopen jen málo lidmi a spoustou perníku. Ty ohnivé spiráli nikdy nezapomenu. Ale slečno když s tou loučí neumíte... buch... spousta bolesti a zmatků, ne jen pocit... nic se nestalo paří se dál, perník nikdy nedochází. Budem smažit do haleluja. V pět ráno akce nekončí! To jen vypli proud. Debilové...
  Tak jako přišli tak se vytratili. Squateři z Ladronky. O pár měsíců dál předělali jejich domovy na boudu policejních psů. Aneb jak dokázat lidem marnost jejich životů. JSte jen psi a my vyši pánové. Zaplať zato že se o tobě řiká že bereš. A jestli FAKT nebereš, tak teďka začneš, protože ti to konečně došlo! Kde je tvoje místo. Tak sedni! Sedni!

 

  Sedl jsem si naprdel z toho všeho svinstva kolem nás. Ale perník nikdy nedojde. Vo to se postarám!


Rabb
28. 07. 2005
Dát tip
Máš prawdu, má to něco společnýho s tím, co jsem napsal já, ale stejné je jen théma. Můj pohled na situaci byl z hodně welké wýšky, ještě by si totiž někdo stěžoval, že pohoršuju lidi nebo, že propaguju smah a podali by na mne žalobu a o to já nestojím, ale pokud zde můžeš publikovat něco takového jako to, co se děje s feťákem, když si dá pořádnýho chobotňáka, tak asi trochu přitvrdím... Tohle je dobré dílko a nerad přiznávám, že lepší než mé, ale je to tak... Má něco do sebe a člověk by se nad tím měl zamyslet. Smah je totiž chemie, drcený paraleny na říznutí čáry, jen proto, aby ten co prodává měl větší množství a aby si tím teoreticky vydělal větší prachy (Víte o tom, že výrobní náklady na jednu čáru je 8kč?), prostě se do toho sere všechno. A tak si tak říkáš, je to v pohodě, pořád to ovládám. Po nějaké době přijde změna, že zvýšíš množství na jednu dávku a tak pořád zvyšuješ a zvyšuješ až se jednou přešlehneš a říkáš si, že se na to vysereš, ale zjistíž, že jsi svojí drogy otrok a nejde přestat. Když u sebe nemáš pecku, tak se kroutíš, myslíš jen na to a všechno ostatní je ti ukradený. Dobrovolně si ničíš život... Když už ti perník nebude dávat nic nosem, tak zkusíš jehlu a budeš si to dávat do žíly. Poznáš, že je to lepší stav, než z nosu a zísláš závislost na jehle. Pak už jsi v koncích... T+V

Semipalakva
28. 07. 2005
Dát tip
Rabb: datum tohodle dílka je starší než kdy vstoupil v platnost a účinnost zákon, kterej postihuje nabádání k braní a zkoušení omamných látek. Kvalitu díla bych raději dal stranou - rozhodně je tam dost překlepů a chyb a taky kategorie úvahy je dost špatná. Co víc k tomu dodat? Snad jen že co se týče rozličných druhů drog, který tam proběhli, tak se mně naštěstí úplně všechny netýkali...

Uf... silná káva & dokonalá indispozice

Junkie_23
13. 11. 2002
Dát tip
je to fakt dobry... mrazivi... desivi... a pritom tak... napada ma slovo staticke... aj ked neviem presne preco...

papyr
29. 06. 2002
Dát tip
ahhhh! ! !!! tip!!!

des_te_meer
09. 04. 2002
Dát tip
hmmmmm ...... *

Yeziiinka
08. 04. 2002
Dát tip
Tududum tum.

Vole
06. 04. 2002
Dát tip
je to kuul!!! :) *

Krel
06. 04. 2002
Dát tip
silný konec...a už jsem to někdy a někde slyšel..a to bylo lepší...

Semipalakva
06. 04. 2002
Dát tip
krel:o0 ty neznáješ modní značku NA OKO?

Semipalakva
06. 04. 2002
Dát tip
Spešl for Leata.... koukni se pořádně na tu fotku a je ti jasný co ti na gramatiku?.... čágo

Krel
06. 04. 2002
Dát tip
no o tej sem už slyšel...super, ale prej se dá jen těžko sehnat:-)))

Semipalakva
06. 04. 2002
Dát tip
no jasně:-) měla ji Hanka na peněžence:-))) hihi ne neboj pochopil jsem to

Amanda
06. 04. 2002
Dát tip
No radsi nic no :-(((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru