Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chůzí raka

Výběr: Lyryk, a2a2a
21. 05. 2017
23
31
2116
Autor
Gora
   
 
     Chůzí raka
 

     čas jde proti nám
     napíná do hmatníku
     zdvojená echa strun

     směle protínám
     obratle obratníku
     záhadným písmem run
 

31 názorů

Gora
12. 06. 2017
Dát tip

Napsals to nejlíp:-) a naděje umírá poslední, třeba se ještě vypracuju...do sta let času dost:-)


K3
12. 06. 2017
Dát tip

Vidíš a já si říkal jak jsem to zase napsal špatně. Třeba to, tak nějak, je i s těmi básněmi. :).


Gora
12. 06. 2017
Dát tip

Karle, s vysokou pravděpodobností jsem špatná:-)

Děkuju za krásný komentář, docela mne to dojalo, a to mám už hroší kůži. Díky. Jsi jeden z lidí, kterým v duchu říkám "opravdový člověk". Takový jsi.

Raka jsem nikdy neviděla.


K3
12. 06. 2017
Dát tip

Když píšeš básně, tak asi jsi básnířka. Jde o to, jestli dobrá nebo špatná. To ale musí posoudit skutečně dobří, nebo neskutečně dobří básníci, nikoliv já. Vidím, že to asi nikdo nepochopil, když jsi jim to nevysvělila tak jako mě. Já bych to ale asi taky jinak nepochopil. Ono něco si člověk musí napsat jen tak pro sebe a taky pro boha, aby se podělil o to břímě a smířil se. Ti dva to asi taky chápou nejlíp a oni jsou taky jediní, kdo sobě nebo druhému můžou nejjvíc pomoci.

Kdysi jsme stanovali v Kokořínském údolí poblíž potoka Pšovka, který se doslova hemžil raky. Nikde jinde jsem jich tolik neviděl tak jako tam.


Gora
29. 05. 2017
Dát tip

Hugo, ty taky používáš tajné písmo, koukám:-) a díky:-)


Hugo Ramon
29. 05. 2017
Dát tip

Mně líbit, ženo :-)


Gora
23. 05. 2017
Dát tip

LGarro, děkuji:-)


LGarra
23. 05. 2017
Dát tip

Paráda.


Gora
22. 05. 2017
Dát tip

Ještěrko, díky ti:-)


 Pěkná miniatura. :) Přidávám tip. *


Gora
22. 05. 2017
Dát tip

vesuvanka: Jani, díky:-)


Gora
22. 05. 2017
Dát tip

Aleno, děkuju:-)


vesuvanka
22. 05. 2017
Dát tip

Pěkná báseň se zajímavými metaforami, a že čas jde proti nám, to je fakt. TIP


Alenakar
22. 05. 2017
Dát tip

Krásná hra se slovy - tip. Čas jde proti nám,ale zároveň nám jde vstříc.


Gora
21. 05. 2017
Dát tip

tartaro1:  dobrá, zdvojená je lepší, měním...díky-nejsem hudebník, ale ty víš, co jsem myslela...

obratník s obratli - možná nešťastné,  hra se slovním základem, a možné obrácení- ale dík! a runy jsem myslela jako symbol nejisté budoucnosti:-)


Gora
21. 05. 2017
Dát tip

Evži, děkuju moc:-)


Velmi vydařené. /T


Gora
21. 05. 2017
Dát tip

Kočkodane, díky za naprosto trefnou poznámku.


Gora
21. 05. 2017
Dát tip

Indiánko, díky...no, kouknu na to, ale nevím, zda něco vymyslím, aby to nebylo třeba vyčpělé:-((


Gora
21. 05. 2017
Dát tip

Di, děkuju:-)


Gora
21. 05. 2017
Dát tip

Zdendo, díky...ano, je to o operaci krčních obratlů. Se zpátečníky z dávných - vyčpělých- časů to má společného snad jen to, že čas nám /někdy/ dá zpátky to, co si zasloužíme... ale básničky by prý básníci neměli vysvětlovat...já si to dovolila jen proto, že nejsem básník a taky pro tvůj klidný spánek:-)


Indianska
21. 05. 2017
Dát tip

Líbí se mi to až na poslední verš. Ten je tam divnej. Nesedí.


Kočkodan
21. 05. 2017
Dát tip
Čas se nám vždy dostane na kobylku. Irčo, možná by bylo mediálně působivější, změnit název na Čůzy, paka. (smělý smajlík)

Diana
21. 05. 2017
Dát tip
Ty čarodějko! :-)***

Gora
21. 05. 2017
Dát tip

malaalco, díkes:-)


Gora
21. 05. 2017
Dát tip

blackie...hm, moc díky:-)))


pochvalné ...hmmmmmmmmmmmm.......*/***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru