Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Útočiště

01. 06. 2017
2
2
443
Autor
Tym

jedna plus jedna
páchnoucí asfaltem
plísní a zbytky
kočičí moči
trochu dost stoka
ale moje

pot a filharmonie
bouracího kladiva
vize budoucnosti

útočiště


2 názory

Tym
20. 02. 2018
Dát tip

Zdravím a děkuji za reakci, útočiště je poněkud redundantní vzhledem k názvu ovšem, "ale moje" není pouze spontánním citovým prohlášením, je to akceptace reality která i přes svou nepřitažlivost JE. Vyznění je pak trochu odlišné, nejedná se jen o vizi budoucnosti kde chci být, jedná se stejnou měrou také o cestu k ní zkrze pot a bourací kladivo jehož filharmonie je jako úvodní znělka oslavné ódy, a i proto je útočiště zmíněno znovu, mohl by to být, byt, pelech, noclehárna, ale je to útočiště. Samozřejmě záleží na tom, jaké významy přikládáte tomu slovu. Snad proto je tak akcentováno. Díky T.


a2a2a
31. 01. 2018
Dát tip

bez toho ...ale moje...  a ...útočiště... jsou nejen dopovězením, nadbytečným, ale také ve vzájemném rozporu, protože to ...ale moje... je spontánním citovým přihlášením se a přitom vidíš budoucnost jinde.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru