Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

děje se něco?

19. 06. 2017
2
10
541
Autor
aleš-novák

v krátkém odstupu vycházejí dvě alba.

Neboj od Davida Stypky

http://kultura.zpravy.idnes.cz/david-stypka-neboj-recenze-d03-/hudba.aspx?c=A170428_004301_hudba_vha

a Neboj od Jakuba Čermáka

http://www.folktime.cz/novinky/8702-nove-album-cermaque-neboj.html

 

Máme se snad něčeho bát? Není to divné, že dva mladí písničkáři použili stejný titul na své album?


10 názorů

Kolobajda
22. 06. 2017
Dát tip

My, co se jako nebojíme, se vlastně bojíme přiznat, že se bojíme...  :))


Alenakar
20. 06. 2017
Dát tip

Jsem ráda,že nejsem sama,kdo si tady všímá synchronicit. Já to ale, jakožto okultistka, mám v popisu práce. Velmi mě třeba zaujalo,že několik dnů po sobě vznikly v Evropě dva velké požáry(Anglie a Portugalsko),ve kterých uhořelo asi padesát lidí.


Kočkodan
19. 06. 2017
Dát tip
Já se nebojím napsat, že se bojím.

dobrá otázka...:o)


LadyLoba
19. 06. 2017
Dát tip

Neboj jako ne-boj?

nebo jako neměj strach?


Deniblue
19. 06. 2017
Dát tip

Jakub čermák pochází z Teplic, už jako malý musel bojovat proti neustálým návalům horka. David Stypka se narodil ve Frýdku Místku, kde je významným místem nádrž Olešná. Názvy svých děl se pouze ujišťují o vzájemné pomoci,  a to že v případě přírodních katastrof -nadměrného globálního oteplování a při povodních, si okamžitě vyrazí na pomoc.Dont be scared its fair....


Josephina
19. 06. 2017
Dát tip

kdo to říká - ten to je --- asi si se kucí bojej (a já s nima)


Zbora
19. 06. 2017
Dát tip

Každý ví, že jakože folkové písničky se zpívají u táboráků. Název alba je tak jasným a přímočarým poselstvím těm, co se po setmění bojí a nesmí tak do lesa (pro dřevo).


a co na to Tomáš Klus? taky se nebojí?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru