Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Číše pro Wampa

11. 02. 2000
1
0
1196
Autor
Mamba

Wampe, není to krevní konzerva, ale aspoň něco...

Přišla jsem za tebou zkusit odvahu tvého srdce nechávám za sebou minulost trpce Procházíme zahradou hrobů romantikou podivnou a tuto dobu necháváme tajemnou Závoj noci kolem nás hudba zvláštní zní někdo v zámku svíce zhas kdo z nás dvou teď sní Jako vítr slova plynou u dlouhého stolu věty se povalují u našich nohou ty se díváš dolů V ruce číši zdobenou máš červená skrz prosvítá pozoruji tvůj plášť a přeji si ať nesvítá Sály se sochami mě provázíš tvé kroky nejsou slyšet vím, že mi neublížíš ale chce se mi mlčet Naposledy číše zvedáme víme, že jsme jiní na čas se loučíme snad tím nejsme vinni.
Saša
16. 06. 2000
Dát tip
prastarým pláštěm prosvítaj sny když z číší rudý nápoj pijem neděsí nás nic víc než odchod tmy skrz kterou v souznění žijem ...

AZALIN
13. 03. 2000
Dát tip
Ach...

Merle
14. 02. 2000
Dát tip
dost dobrý... Háde :-))

wampire
11. 02. 2000
Dát tip
Mambo, nechci s krví nic mít, nesmí ukápnout ani kapka, chci tě, a něžně jako s plnou nádobou s tebou budu zacházet.. miluji a nikdy to není slib

Mamba
11. 02. 2000
Dát tip
Ale notak, Wampire. Ovladej sve choutky...!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru