Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veselo je veselo

08. 07. 2017
20
8
1100
Autor
Honzyk

Veselo je veselo

mojí smutný duši

veselo je veselo

co kdo neví

tuší

*

veselo je veselo

těm mým smutným očím

veselo je veselo

a z lásky je otčím

*

veselo je veselo

tomu mýmu srdci

kulka do něj doletěla

teď krvácí

musí

*

veselo je veselo

kamarádůum z vojny

nebáli se

umřeli

kluci bohabojný

*

veselo je veselo

tady na Žižkově

měl jsem jenom jednu duši

teď mám smutný obě


8 názorů

Narriel
25. 09. 2018
Dát tip

"...teď krvácímusí..."Podobně jako Alenakar, hodně na tom dělá to překvapení, což je samo o sobě super, ale krom toho, vono je to, Honzyku, dobrý! A je to dobrý i na druhý a třetí a další a další čtení, takže to vážně není jen o tom šoku.Je to bezvadný, rytmem takový jakoby guy-ovský, přijde mi, ale zároveň ta sympatická uměřená míra metafory bez sklouzávání do melancholie, a když, tak podkreslený černohumornou, ironizující skepsí jako by celý tohle dílko někde v rohu nevtíravě, nicméně nanejvýš čitelně oštemplovala jako "made by Honzyk".Nnnajs, prostě najs.T. plus O.


CHT
05. 12. 2017
Dát tip

Co AČR?


Alenakar
10. 07. 2017
Dát tip

Zásah do černého černým havranem. Mám velice ráda ,Honzyku,když mě někdo překvapí. Mám radost z toho,že jsi asi někdo jiný,než jsem zbrkle před časem usoudila.


Honzyk
10. 07. 2017
Dát tip

:D Cornyj je muj oblibenej ...umel jsem dokonce zpivat : Bicevska, zejo ? :D


Alenakar
10. 07. 2017
Dát tip

Takovéhle veršíky bych zrovna od tebe opravdu nečekala. Musím ti dát tip už za to překvapení. Upřímně : připomělo mi to jednak Gellnera a druhak ruskou píseň Čornyj voran.


Honzyk
09. 07. 2017
Dát tip

Danny, dekuju :-)


Danny
08. 07. 2017
Dát tip
pokud chceš, můžeš k přidání diakritiky použít webovou aplikaci "ohákování" od mé alma mater: https://nlp.fi.muni.cz/cz_accent/ prostě se tam vloží text a program doplní čárky a háčky podle slovníku (a možná částečně umělé inteligence)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru