Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rychle, rychle ....

10. 07. 2017
4
5
600
Autor
Cimanad

Rychle, rychle .....

Všímáte si, jak si dnešní doba žádá rychlost?

Pohybujeme se rychlými kroky,  jezdíme rychlovýtahy,  v rychlých autech,  rychlících,  rychlovlaky.  Jen doufejme, že nebudeme muset použít rychlobrzdu. Na auto si můžeme udělat rychlokurz v autoškole, abychom se pak rychlostí blesku mohli pohybovat po našich silnicích. Svůj výkon si můžeme změřit rychloměrem.

Ve sportu se můžeme třeba věnovat rychlobruslení, když se zraníme, použijeme rychloobvaz.

Máme i rychlenou zeleninu, okurky rychlokvašky, svou potřebu nasytit se rychle zvládneme v rychlém občerstvení.

Ve volném čase se věnujeme kutilství, tedy někteří z nás - pomůže nám rychle schnoucí barva, rychle schnoucí lepidlo i rychle schnoucí lak.

Můžeme také využívat služeb rychločistírny nebo rychloopravny čehokoliv.

V dnešní době prostě musíte najít rychlé řešení, mít rychlé výsledky a rychlé reakce ke zvládnutí všech životních situací.

I Foglarovi hoři se jmenovali Rychlé šípy. A co Rychlonožka?

Tak také žijete rychle ? Zpomalte, ať vás nestihne rychlá smrt !!!


5 názorů

Než se mi pomalu dopečou sněhové pusinky, půjdu se pomalu svalit a sledovat Vinnetoua. :-) /T


Cimanad
10. 07. 2017
Dát tip

všem vám rychle děkuji za komentář


Gora
10. 07. 2017
Dát tip

Mám k rychlosti vztah, zejména k rychlokvaškám...máš dobré postřehy, ale to jsem ti už někdy psala:-)


agáta5
10. 07. 2017
Dát tip

jj,  nakonec i rychloškola v Plzni vyplivla pár desítek rychloinženýrů :)))

dobrý fejetonek, jdu si rychle vypít kafe :))


nechal jsem si ujet rychlodráhu, abych si mohl v klidu tento fejeton přečíst...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru