Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prší

12. 07. 2017
20
20
1144
Autor
agáta5

a a a...

Prší
konečně
a že prej vysycháme

natahujem ruce k petkám

rozřízlá zem něco říká
skoro jako prasklá pata   

něco něco 
o starověkých potopách když mícháš čaj
a všechny ty šosy hastrmanů a mokrý vlasy brunetek
když koukáš z okna  jak konečně prší do prasklin

v důvěrným gestu drolíme starý zdi
trpělivě čekáme   až se odloupne odumřelá tkáň   tak   teď ještě zamknout
důvěrně známý dveře
a slibovat si začátek co vždycky po dešti…   čistý?

a teprve tehdy si říkám  jak jsi 
dokonalej


20 názorů

agáta5
17. 07. 2017
Dát tip

:)) chčije a chčije...


Hugo Ramon
16. 07. 2017
Dát tip

...miluju deštík víc než deštník :-)


lastgasp
16. 07. 2017
Dát tip

Myslím, že k nadechnutí a pocitu vyjádřit se, spisovný způsob nutný není.


agáta5
15. 07. 2017
Dát tip

jsi


Norsko 1
15. 07. 2017
Dát tip
nejsem. Ale jo*

kéž bychom se deště dočkali...T***moc hezké a líbí se mi i ta nespisovnost, působí ryze, jako neohlazená socha, nebo nebroušený diamant, což vyjadřuje jejich přirozenou krásu


agáta5
13. 07. 2017
Dát tip

Evžo, tak snad se to nezblázní a nebude lejt celý léto hihi :)

Lucie, dikes a tak :)


Pomalu a vytvale 

ať se voda z nebe lije. /T


*


agáta5
12. 07. 2017
Dát tip

jsem ráda za připomínky, to je v pořádku, že cítíš moji poezii takhle... a dávám ti i za pravdu... je to pouze v mém rozpoložení, kdy chci a musím psát tak jak mi zobák narostl :)  zásadně říkám "že prej" nikdy ale nikdy "že prý"  a konec hezky protahuju, to si v básních už odpouštím... je to pro mě určitej moment naprostýho uvolnění, který působí na čtenáře (na některé)  divně, někdy i vulgárně a zbytečně pubertálně... takhle prostě mluvím a při tý úlevě, kterou jsem cítila po dešti, mi to takhle prostě psalo...


Gora
12. 07. 2017
Dát tip

Agáto, porovnám-li tvá díla, která jsi  psala nespisovně, s těmi, která jsou spisovná, mám za to, že k jemnému, citovému základu, na kterém stavíš verše, ačkoliv jsou mnohdy razantní, se lépe hodí spisovná čeština. Nezlob se, že otravuju, ale v tomhle si stojím na svém.V úctě k tvému umu - a tvé můze- G.


agáta5
12. 07. 2017
Dát tip

goro, tohle už jsme někdy řešili ne? Ono to nespisovný může na někoho působit nepoeticky, ale já hlavně občas píšu civilněji víc než se někomu pozdává... a tak je to správný, takže pláčeš na špatném hrobě a vůbec ne dobře :))) a navíc  já mám můzu, ty múzu , to je úplně jinej směr:)))

čudlo, tak to jsem ráda, že líbí, ještě aby ne :))


Čudla
12. 07. 2017
Dát tip

Líbí /*


Gora
12. 07. 2017
Dát tip

bylo mi jasné, že pláču dobře, ale na špatném hrobě...no, múza je múza:-)


agáta5
12. 07. 2017
Dát tip

jj, ať prší aspoň týden... ta úleva se nedá ani popsat :) život je asi nejvýstižnější... díky za čtení :)

 

goro, jj, vaděj, ale co s tím, když to ze mně takhle vypadlo? Přece nebudu opravovat vlastní můzu :))))))


Diana
12. 07. 2017
Dát tip

Každá kapka dobrá!*


revírník
12. 07. 2017
Dát tip

Kéž by! Ještě aspoň trochu!


Gora
12. 07. 2017
Dát tip

Úleva...na chvíli:-(  a co bude dál, bez vody...

Tentokrát jen - ta ej bych nahradila, vaděj mi :-), fakt...


srozumeni
12. 07. 2017
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru