Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

neznámý hrob

20. 07. 2017
11
19
981
Autor
agáta5

kdosi tě oběsil v ložnici na zdi
v rámečku po bábě hned vedle křížku
modlím se k pavoukům
aby ti upředli souvislé věty

                                                                                                   pod prasklým kotníkem svíjí se motýli
                                                                                                   chtěli jsme vyletět
                                                                                                   vyletět s nimi

spolu
sami
oběti chrliče slin   


                                                                                                  

v otrlých nebývá třes  ani když proletí ostnatým drátem
o čem jsme mluvili?
o snaze vysvléct se z předrahých obojků…
v každém je zvířátko s drápy až do krku
                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                   z prstů ti vysvlékám střepy   
                                                                                                  

                                                 a teď se nadechni
 

 

už ani nevím kdy zem ztvrdla
jílové podloží mastí tvé vlasy
jen přihlížím
                      jak se ti mění oči na kaviár

 

to klubko rozervaných opic
rozsvěcí do tmy tesáky
          

chrliče zmůžou a nás taky

 


19 názorů

Alenakar
27. 07. 2017
Dát tip

Závadím egilovi, že v něm mnozí bloudí a něco v něm hledají a že má naději,že v něm něco najdou.

 


agáta5
24. 07. 2017
Dát tip

alenakar, díky za komentář... alelujáá za něj... já myslím, že egil je víc ukrytý před čtenářem, ale ne že by nešel na dřeň ,  v jeho básních je obrovský potenciál pro ... dohledání, dosazení svých prožitků.. nemám to u všech jeho básní, ale cítím to. mám ráda básně, u kterých můžu jít dál.  já pořád hledám ještě cestu  a pořád ji ještě nemám))

 

hugí, kurva se neříkááá :))))

 


Hugo Ramon
24. 07. 2017
Dát tip

Kurva, mně se tento způsob veselý párty líbí :-)))


Alenakar
24. 07. 2017
Dát tip

Já si rozhodně nemyslím,že bys psala jako egil. Nepochybuji o tom,že on je tvůj vzor,ale ty jsi sama svá. Na dně egilových básniček byl,je a bude sentiment(čímž je třeba takový  Jan Štolba velmi pohoršen),ty jdeš víc "na dřeň". Taky si myslím,že tvoje básničky jsou více ze života,zatímco ty jeho básničky jsou spíš literární konstrukty.  - Ale to,co ted' o egilovi píšu,není z mé strany kritika. - Spíš naopak.


agáta5
22. 07. 2017
Dát tip

všem díky za čtení

 

josephino, myslíš, že píšu jako egil?  to by byla docela pocta pro mě... ale je to jednodušší, hledám cestu a jestli se podobá mé psaní eg. hm... je to zvláštní postřeh :)  


Josephina
21. 07. 2017
Dát tip

Egil? mám dojem, že jsi psávala po svém osobitěji ...


Čudla
20. 07. 2017
Dát tip

/*


rád dám tip plný kaviáru


agáta5
20. 07. 2017
Dát tip

lastgaspe, díky :) těší mě to... no ale  jsem spíš čarodějnice :))

 

kví, tak to jsem ráda, já nastupuju dnes ve 14.00 dovču, budu plést košíky, natírat plot a patlat koule... už se těším, kdybys náhodou neměla do čeho píchnout, můžeme u nás na zahradě mlčet spolu :)) to je pozvání!!!


lastgasp
20. 07. 2017
Dát tip

Agy, ty jsi kouzelnice slov. Dokážeš to zvířátko v nás rozcupovat na kousíčky, a současně ho stmelit. 


agáta5
20. 07. 2017
Dát tip

kví, už jsem si dělala starost, že jsi zmizela ... navždycky... to mě pak píchá pod žebrem taky :(


agáta5
20. 07. 2017
Dát tip

tak každej to máme jinak, že jo a jinak se vyjadřujeme :)  plně chápu aleše ve chvíli, kdy si otevřu nějakou báseň a nesedne mi... třeba mám dobrou náladu že jo nebo tak nějak

bilancování to je druhá věc, spíš hledám slova, kterými bych ráda vyjádřila něco :))


Alenakar
20. 07. 2017
Dát tip

Nevím ale,kde končí nálada a začíná bilancování,kde končí dojmy a začínají hádanky,které si člověk pod vlivem "pouhých" dojmů začne klást.


agáta5
20. 07. 2017
Dát tip

jj, na to musí mít člověk tu správnou vorvanou náladu :) 

díky za čtení


na tohle musí mít člověk tu správnou náladu...


Alenakar
20. 07. 2017
Dát tip

Tip za motýly v kotníku a za střepy v prstech. Takové metafory na mě platí.


Gora
20. 07. 2017
Dát tip

v otrlých nebývá třes  ani když proletí ostnatým drátem

a celé...vypovídáš o nás, všech:-), o snaze vyvléct se....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru