Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Amanita Amanda

30. 07. 2017
0
0
492
Autor
amoresperros
,,Zradila jsi mé otrávené srdce, ztratila jsi tím navždy svou matku!'' Tu jsem však ztratila již dávno. Jsi člověk, který ještě během mého narození podléhal silným drogám a později tíhnul k alkoholu. Prošlapala jsi půlku Evropy a nebyla jsi schopná mi zajistit spolehlivého otce. Pocit stabilní rodiny jsi mi nahrazovala sladkostmi, cigaretami a alkoholem. Takto si tě pamatuji a taková jsi i nyní! Umíš být agresivní a zlá a tvé poblazněné chování i jednání se v tvé přítomnosti přenáší i na mě. Nechci tě! Jdi si vlastní cestou, jak já si jdu po té své... ,, Má cesta je i tvoje.'' Jít s tebou, tím by moje cesta skončila. Odpouštím ti, matko,odpusť však i ty mně. Nech mě jít. Nebuď mi poslem zla. Nenuť mi své chyby, které nechceš viděut, natož je začít řešit. Nech si svou bídu i své peníze. Jsem dospělá žena a chci si budovat vlastní život. ,,Mahuleno Amando!'' ,,Ať kletba stihne tě za tohle nejhorší!'' ,,Ať přijdeš do posledního pramene lásky, který v tvém srdci zbyl!'' Zapomeň na všechnu radost, stejně jako ty jsi zapomněla na mě.'' ,,Ať zbydou jen starosti a nekonečné útrapy, které v mém srdci tak radostně žijí.'' Nezapomněla jsem však! Právě že jsem nikdy nezapomněla, jaká ty umíš být! Přenech mi svobodu. Nedávno tě propustili z vězení, tak i ty můžeš žít svobodně. ,, Já svobodná jsem, miláčku, ale ty svobodná nikdy nebudeš. ,,Vpouštím do tvého světa svou Pandořinu skříňku!'' ,,Ať tím končí tvá dlouhá cesta jen u mě!'' Nemůžeš mi být matkou, tak chceš být aspoň mým nepřítelem? Nech už toho! Přestaň konečně s tím! ,,Mahuleno, budu ti i nepřítelem, jen abych mohla být tvoje...''
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru