Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvoje jméno

04. 08. 2017
2
2
728
Autor
Kkira

Volají mě.

Opravdu, já musím jít. Nemůžu tu zůstat ani o vteřinu déle. Chtějí, abych přišla, oni to chtějí, oni mě potřebují, skutečně mě potřebují. Slyším to jasně, jasně jako výstřel v lese. Moje jméno, šeptají. Tam v mlze. Za okny se vznášejí, jako andělé. Andělé bez obličeje. Škrábou, škrábou na okna.

O-tev-ři.

Chci otevřít, chci se nechat odnést. Tam do lesa. Tam za mýtinu, tam do toho stavení. Do toho stavení. Stavení.

O-tev-ři.

Vstávám z postele, chci je vidět, chci je znovu vidět a jít s nimi. Ale oni nechodí, nejsou slyšet. Bez úst a bez očí, obličeje prázdné očekávání. Vidím je, vidím je ve vzduchu. Vznášejí se. Stačí škvíra, nepatrná, otevřít okno a.

O-tev-ři.

Spíte s otevřenými okny?


2 názory

Lakrov
08. 08. 2017
Dát tip

Tak tohle na mě působí skoro hororově. ...O-tev-ři...O-tev-ři...  Být to vhodně deklamováno nahlas, jistě by z toho mrazilo.  V tomhle písemném podání mi to přijde spíš jako možný úvod k něčemu delšímu.  Zaujalo mě to.  


K3
05. 08. 2017
Dát tip

Vyvolalo to ve mě představy, sny, můzy...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru