Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až vykvetou pařezy

08. 08. 2017
5
13
660
Autor
Hugo Ramon

když nedáš pusu žihadlu, zůstaneš dřevěnou pannou :-)


pekárna na sny
jede za rozbřesku
na plnej ceres

s prvním otevřeným okem
polykám hřebíky vzduchu
za drápkem oněměl
kopec strouhanky

rád čmuchám
k žihadlům
s ledovými okny
dokořán


13 názorů

Alenakar
17. 08. 2017
Dát tip

Proč ne ? Nikde nestojí psáno,že hudebníci,kteří neznají noty ,nemohou hrát líp,než ti,kteří je znají.


Hugo Ramon
14. 08. 2017
Dát tip

Pro Alenakar - kašlu na formu, vařím, jak to cítím.Blackie blahopřeji k poznání :-)


asi jsem dala pusu žihadlu.......*/***


Alenakar
10. 08. 2017
Dát tip

Co se týče metafor,je to taková drsná škola. Jsou to už takové skoro dadahyperboly,řekla bych. - Tip.


Hugo Ramon
09. 08. 2017
Dát tip

Dík Kví - vysvětlivky viz můj příspěvek. Hezký den :-)


Hugo Ramon
08. 08. 2017
Dát tip

Možná je potřeba si hlouběji zamyslet. A nebo naopak jen přijmout informaci, že se někomu zdál sen, probudí se rozechvělý, nepamatuje si skoro nic, než kopec třísek, ale přesto je ochoten v životě riskovat, nepřízni (ledu) navzdory za kus svobody.


agáta5
08. 08. 2017
Dát tip

:))))


Kočkodan
08. 08. 2017
Dát tip
Já na to vsechno koukám s otevrenou hubou... (snad jeste ne drevenou) Asi je porád lepsí na sny pekárna nez jejich crematorium...

Gora
08. 08. 2017
Dát tip

agáto, možná myslí žihadlem sám sebe, tak si to vysvětlila já:-))) a když mu dotyčná nedá pusu, bude dřevěná panna:-)


agáta5
08. 08. 2017
Dát tip

ceres je trpasličí planeta někde u Marsu... nebo céres - vylágoš - dostat přes čuňu :))) v kontextu básně mi to nedává smysl...

jestli dám pusu žihadlu, zdřevění mi huba... Hugí, tohle mi přijde pošahaný celý, vysvětlíš mi smysl? :)))  



Gora
07. 08. 2017
Dát tip

pekárna na sny se mi zamlouvá...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru