Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku

31. 08. 2017
2
5
548
Autor
Won Um

 

V poledním žáru

hraje si na klacíček

mrtvá žížala

 


5 názorů

Won Um
04. 09. 2017
Dát tip

Děkuji všem za kritiku...


Alenakar
04. 09. 2017
Dát tip

Jak víš,jsem bláznivá a tak jsem se hned pokusila o malou improvizaci na tvoje téma. - Viz Haiku LI.


Alenakar
04. 09. 2017
Dát tip

Jsem moc ráda,že jsi zase tady, Won Ume.

Myslím,že v tom haiku je obsažený dobrý nápad,bylo by ale nutné to nějak přepsat. Mně tam vlasně vadí jen to "hraje si na klacíček". Spíš by to mělo vyznít nějak tak,že ty jsi považoval za klacíček cosi ,co byla ve skutečnosti mrtvá žížala. Mohl by v tom být zachycen moment překvapení,tvého překvapení. Pak by to nemuselo být špatné. - Ještě bych na tom nápadu zapracovala.


*

ga
31. 08. 2017
Dát tip

Tady se to rozjelo! Haiku zachycuje okamžik pomocí smyslového vnímání, jen to vidíš, slyšíš, cítíš... Pravdivost trvzení je důležitá součást textu. Tato forma je o pozorování, maximálně oprostěná od ega autora, tady to jde naopak, tvoje představivost úplně mění skutečnost. To je úplně proti smyslu haiku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru