Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlast, sex a rock and roll

08. 09. 2017
3
4
518
Autor
Hugo Ramon

skutečnost nebo fikce? :-)

S Málkem jsem napáchal spoustu šťavnatejch lotrovin.
Celkem se nám vyvedla jedna náročná pracovní směna v šestadevadesátým.
Toho času jsem měl na starosti marketing hudebního časopisu, kde můj letitej kámoš Málek používal navštívenku – výkonnej ředitel. Honící pes majitele.
Bylo teplý květnový ráno.
Deset hodin.
Čerstvě otevřeli 1.holešovickou kavárnu a na nás čekal křest nový putyky.
Výběr destilátů a jinejch životabudičů byl vskutku impozantní. Čtyry plný řady.
Sladký sračky bez ohně nepočítám.
Ten hovězí nápad, okoštovat všechny dobrý chlasty, jsem měl bohužel já.
Málek se chytil medvídek na medík a už jsme salašili.
Brali jsme to pěkně po řadě a velmi hbitě.
Malá plzínka na zapití dryáků, dobrůtky velký štamprle, ostatní malej panák.
O půl třetí  jsme navzpírali po dvaceti kouscích bez rozdílu zátěže. Pivečko zlehýnka.
Nejlepším chlastem byl pasován - podle očekávání – Jack.
Pingl měl nelíčenou radost z pořádnýho leteckýho rita a shrábl  čtrnáct stovek i s dýškem.
Rozparáděný vyrážíme na vzduch.
To bylo přivítání.
Na ulici jsme  schytali ťafku od slunečního kladiva.
Dokorzovali jsme na Starý Město a polkli ještě pár vítěznejch Jacků.
K večeru už táhneme Prahou hustě rozevlátý na Řepy, kde má Málek pronajatej budoár.
Azyl za všechny prachy.
Sice jsme byli zmaštěný jak papír od sekaný, ale těch nápadů …
„Málku, co takhle pozvat ňákou děvku a parádně ji vojet?“
„Tak jo.“
Chvíli jsme listovali ve Zlatejch stránkách (internet ještě nefachčil jako dneska) a ejhle.
ESKORT SERVIS!
„Ano je to možný. Přivezeme – pošukáte – cálnete – odvezeme. Jo i pro dva.“

Vše se zárukou.
Tenkrát to byl revoluční nápad.
Zas můj.
Do hoďky přijela rajcovní šťabajzna 100 - 75 - 95 .
Čtyři talíře za dvě hodiny na trojku.
Lupli jsme panáčka na rozehřátí bariér a lišák Málek jako že začne s milostnou předehrou.
Trvala minutu a už ji rozdělával.
Přidal jsem se.
Trochu jsme se vzájemně pletli.
Nebo se spíš ta čůza snažila, aby to tak vypadalo.
Vystavila mi time out.
Že prej nastoupim na druhej poločas.
Málek blbec měl vocas narvanej mezi nohy tý štětky a víc ho nezajímalo.
Pohled pro bohy.
Zhrzeně jsem odkráčel jako přiožralej morální vítěz do kuchyně.
Situace.
Co teď?
Na poličce se rozvalovali nečinností Zlatý stránky.
Osvítil mě škodolibej nápad.
Vytočil jsem číslo HOT linky pro opuštěný nadržence.
Milej hlas se se mnou mazlil, dokud jsem se neudělal.
Konečně!
Sexu po telefonu jsem nevěřil, ale fungoval, jak víno.
Málka to přišel můj sex do kondomu na sedm set korun.
Mezitím můj kámoš kurtizánu pořádně rozpálil.
Na chvíli mě zase přijali mezi sebe.
A protože jsme my chlapi blbci, jsme s ní prokecali o životě a píchání, teplouších a lecjakejch kravinách.
PADLA!
Vzala si čtyřku, mile se na mě usmála, trochu pošpitala ve dveřích se svým nabíječem a vyfičela z domu.

Moje osobní bilance byla tristní.
Zlatej Jack.
„Co jste si to šuškali ve dveřích?“
„Ale...“
„Nedělej Streisandku a oblaž mě podrobnostma, když už jsem spíš čuměl.“
„Ty vole, to je průser jako vrata.“
???
„Ta tlustá kráva se do mě prej zabouchla. Je sama s dítětem a chce se mnou chodit.
Dala mi telefon a že se staví, když se ozvu.“
Říkal jsem to.
Sex po telefonu umí překvapit nenucenou konverzací :-)


4 názory

Lakrov
13. 10. 2017
Dát tip

 ...Málek se chytil medvídek na medík a už jsme salašili... ## Tady asi chybí slůvko jak  ...Malá plzínka... ## Když už ta hnusná zdrobnělina, tak aspoň nějaký jiný, přehlednější tvar.

 Dočteno a přes veškerou drsnost a vulgárnost,  které je pro mě taktak na hranici únosnosti, můžu říct, že se mi to líbilo.  Text by snesl ještě pár úprav  (...Málka to přišel můj sex do kondomu...) ale ne moc, aby neztratil  své kouzlo autentičnosti (byť je možná falešná) a drsnosti.  Tip.  


umíš překvapit..................*/*


Hugo Ramon
11. 09. 2017
Dát tip
Mily priteli, infantilni by muj pribeh byl, pokud by se neuskutecnil. Ale toto neni fikce. Ovsem ja jsem jen prihlouply mentalne zaostaly cmaral :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru