Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Genetically modified: It is happening again

14. 09. 2017
4
3
647
Autor
vlad03

Básne a prednes: Vlado Ganaj (vlad03)

Hudba a spev v Shakire a Malej zimnej muške: Juraj Figura

Alternatívny album Genetically modified: It is happening again: spojenie rockovej melodickej hudby a prednesu voľných veršov.

https://www.facebook.com/Genetically-Modified-73544046205/

 

Prajem príjemné počúvanie ????

https://ulozto.cz/…/genetically-modified-it-is-happening-ag…

https://soundcloud.com/vlado-g…/…/genetically-modified-it-is

 

Reakcie????: "... sakra, to je dielko... JBL za 36 evri, modrý zub, tučné basy... ticho v byte... v bare RIO... zvedavosť je cestovná kancelária..."

"Tak pre mňa skvelo strávený čas. Veľmi silné texty, krásna hudba, prednes - neviem si predstaviť, že by to prednášal a spieval niekto iný."

"Je to strasidelne a smiesne zaroven aaa velmi dobreee. Sa mi to paaci."

"Nudné frázy sú parádne, Čože noc! Veľa vecí sa mi tam páči. Aj niektoré miesta, napr. keď zrazu zaznie 6.35..."

"Dobrééé"

"mne take šialenstva sa pačili jak keď si začal hovoriť po česky a malo to etericku ozvenu ????"

"tak som si to vypocula a zaujala ma asi najviac coze, noc a tie predpoklady pre malbu ???? chodievas na take prechadzky nezmyselnym smerom? a este sa mi paci ako casto opisujes farby a farby oblohy ????"

"   tomu sa povie komorny album  niche crowd"

"Maš talent pre detail, ktory je obyčajny a vyznieva aj tak absurdne ????ale dobre a tie kopulovite mraky ????"


3 názory

vlad03
15. 09. 2017
Dát tip

dik, velmi ma tesi ze sa ti to pozdava :)


hodne fajn


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru