Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Café fantazie

15. 09. 2017
1
1
706
Autor
pan Kvído

 

 

 

 

Už tady byla masážní křesla i rybičková pedikůra. Svět je rychlej, jistě, a možností, jak prorazit, ubývá.

    Tento fakt si musí uvědomit asi každý, kdo prochází kolem podniku Café fantazie. Lidstvo zkrátka potřebovalo prostor pro fantasírování a tady ho konečně má. Z ulice lze vidět hosty za skleněnou tabulí, jak sedí u kávy a koukají buď do šálků, anebo jen tak civí a rozhlížejí se po kavárničce. Svůj osobitý způsob fantasírování nikdo nezapře. Krčí nosy, podpírají si brady, vrtí se na židličkách, sledují hodiny, hrají si se lžičkama, usmívají se, šustí novinama a někteří spolu dokonce debatují. To se nejspíš dělí o své zážitky nebo se vydávají na společnou procházku nekonečných možností imaginace.

Poté hosté jednoduše zaplatí a vydají se zpět do zbrklého světa peněz a reklamních billboardů, kde bytosti a scenérie fantazijního snění jsou pouhopouhým bláznostvím.

 

 

 

 


1 názor

pampeliška
18. 09. 2017
Dát tip

Ano přesně takhle nějak v kavárnách plyne čas.. :-) *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru