Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku

23. 09. 2017
8
6
1141
Autor
vk







Modrá obloha
pofajčievam na balkóne
letí cez ňu špak




Biele oblaky
na prázdnej orosenej 
plechovke piva

 

 

 

 

 

 


6 názorů

ysslandia
13. 01. 2019
Dát tip

Zaujímavé. osobne sa mi asi najviac pozdáva práve tá ľahká prepojenosť dvoch častí. Nenásilná .Dík za avi.


Silene
13. 01. 2019
Dát tip

(Vyšlu si avi.)


Silene
13. 01. 2019
Dát tip

Čistě z vnitřní hravosti říkám si, jaká škoda, že jazyk nemá zrovinka pro oblohu i balkon stejný rod, líbil by se mi ten zásah přes dva řádky.  


šedá oblaka

nad komínem teplárny

vločky jsou saze

 

pokusil jsem se opak

 

Tip tobě


Musaši
24. 05. 2018
Dát tip

Když jsem nedávno četl nově koupenou knihu Santókových haiku,narazil jsem tam na haiku docela podobné tomu tvému o bílých oblacích na prázdné plechovce od piva. Přesně si ten text ted´ právě nevybavím ,ale bylo to něco v tom smyslu,že nejmodřejší je nebe viděné přes plnou sklenku kořalky. - Pijáci mívají dost podobné nápady. - Tip.

Taky jsem dnes zveřejnil haiku o oblacích ,které se v něčem odrážejí a docela by mě zajímal tvůj názor. 


Umbratica
29. 09. 2017
Dát tip

Zajímavý styl. Nesporně jde o senrjú. Ale zároveň to jsou senrjú poetická,která vytvářejí atmosféru. Taky je mi líbí,jak ta senrjú ladí jedno s druhým. Tvoří to jakýsi jednotný celek,báseň ze dvou slok.  Kdysi jsem taky takto sdružovala haiku k sobě,aby mohla fungovat jaksi společně.Tip s velkým T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru