Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VROSTLÝ V TICHO

25. 09. 2017
9
9
371
Autor
Lilie

Někdy je prostě všechno nějak víc slyšet ... Jako by někdo zesílil svět ...

Proč to ale nastane vždy, když člověk o to stojí nejmíň?

Zračíš se v hladině mých hříchů,

aby sezdala si pýchu

s citolomným pádem.

Hrdost vykradla se zadem

a já na to zůstal sám.

Rukávy si vykasám,

abych rozkřikl se tady,

jenže ty tu vzlykáš zády

a to krade slova z úst.

Proto zkouším v ticho vrůst,

zneslyšnět i starou kliku.

 

Klíče? … Leží na botníku.


9 názorů

Dílko bych si dokázal představit i ve zkrácené variantě. Líbí se mi závěr dílka. :-) Fajn.


Norsko 1
28. 09. 2017
Dát tip
Máš na víc, než jsou běžné veršovánky. Něco s tím dělej

Lilie
26. 09. 2017
Dát tip
Díky Vám za zastavení i hodnocení. Ač kladná či záporná, vždy podnětná

Yan73
26. 09. 2017
Dát tip

Líbí Y.


hocičo tu stojí za pozornosť, napr. aj citolomný pád


Safián
26. 09. 2017
Dát tip

Já naopak považuji první tři verše za špatné. Archaická schválnost.Zkrátil bych to tak na 4, max. 6 veršů.

 


4U
25. 09. 2017
Dát tip

líbí *


a2a2a
25. 09. 2017
Dát tip

Téma básně je poměrně obligatorní, ale zpracování až na pár maličkostí není špatné.  K obsahu bych rád dodal, že je jen výčtem průvodních jevů bez obrazu; který by zachytil nějakou tvou emoci. Také obraz ze starou klikou je jen vycpávkou pro následný rým, nemluvě o slově stará, které nemá žádný význam.  Kdyby báseň skončila sppposledním slovem ...vrůst..., působila by lépe,  neboť ztišit se je v podstatě totéž co odejít v kontextu této básně. Ocením však lehkost, jakým rým působí i úvodní tři řádky.


Do ticha tiše...slyšet víc a zřetelněji. A našlapovat zlehka, po špičkách...než se plaše vytratí, o čem pak už mluvit se nedá.

*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru