Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snaha porozumieť a odpúšťať

29. 09. 2017
7
13
1228

Nedonosená poeticky

hovoríš mamuška

naznačíš dlaňou vedľa seba miesto

akoby razom niekto z teba vyhnal zlo 

 

ponúkam niečo

na čo máš práve chuť

znova sa čítame

hovoríš s úsmevom

 

zakrátko

hnev zakalí oči

spojenie je prerušené

cez mútne nevidno

 

nemôžeš utiecť

nahrádzam ti nohy

za to si ma malá mala rada

dnes neznášaš


13 názorů

pozdravujem, Čudlo


Čudla
29. 09. 2017
Dát tip

/*


8h: dobré dílo přitahuje dobré čtenáře...:o)


8hanka
29. 09. 2017
Dát tip

najskôr som čítala kapitolu *Nedonosenej, vidím, že komentár pod ňou by sa hodil aj sem, len by som mala rozšíriť  okruh - okrem  Aleša je skvelý čitateľ a komentátor aj Kočkodan, srozumění, quíčala, Umbratice...

mám z toho radosť, že si Ťa našli tí správni :)

 

P.S.: prepáč, že nereagujem na napísané...nechcem sa opakovať, môj názor dávno poznáš...každý by potreboval svoju gabi:)

 


jen ti oplácíme dojetí...:o)


Umbratica
29. 09. 2017
Dát tip

Kdybys nebyla drsňačka,nezvládla bys to co zvládáš.Taky jsem si o sobě myslela,že jsem drsňačka,ale mám se co učit.


vy ma chcete dnes dojať?! ako som alešovi, písala, som drsňáčka, nepodarí sa vám:)

Umbratica, vážim si, veľmi!


Umbratica
29. 09. 2017
Dát tip

Myslím si o sobě,že jsem velmi trpělivý člověk,ale nevím,jak bych obstála na tvém místě. Asi bych neobstála. - Člověk si může tisíckrát opakovat,že to zlo,o kterém píšeš,pramení z bolesti,z nemohoucnosti,ze vzteku,který přináší bezmocnost...K tomu,co ale musíš prožívat,je určitě potřeba mít přímo "svatou" trpělivost,jak se u nás říká.

"Tím třetím,",o kterém mluvil psycholog ,bychom možná mohli být my,někteří tady na Písmáku. - Vím,že je to strašně málo.ale i to málo je lepší než nic.  Tip.


jejej, to sú také pekné komentáre! aj Ľuboško sa prekonáva

ďakujem vám - kočko, kví a aleš


malířka drobných zastavení...přesně...


Kočkodan
29. 09. 2017
Dát tip
Já jsem do Nedonosené nevedel, ze to más tak tezké. Myslel jsem, ze je jedna z dcerek "jen" na vozíku v dusledku snízené pohyblivosti. Nejspís jsem byl nepozorný ctenár. Chci tím naznacit, ze je pro mne o to obdivuhodnejsí tvuj humor, který nikdy nezmizel. (Zmizela jsi na cas pouze ty, ale jak známo ne vlastní vinou.) :-) (smajlík mající ve dvojtecce výraz, jako kdyby ríkala - Gabi, kloboucek dolu, ses dobrá.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru