Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milostné zrady

07. 10. 2017
6
3
677
Autor
Movsar

Milostné zrady

Na kolik tak asi milostných zrad bylo v tuto pozdní chvíli zaděláno? To netuší ani vědci, co drží stráž ve svých laboratořích. Dokonce ani vědma paní Jolana si není jistá. Taková Aneta L. svou trýzeň vyzpívá světu české popmusic, ale co taková holka bez hlasu? Toho rozčarování zakrytého dusítky slaných polštářů…


Světák a kobylka

Na recepci světák. Hlasem hlubokým jak zvon líčí mladé ženě, jak mu dala zabrat čtyřicetistupňová africká horka. Ta kýve hlavou a usmívá se, podobna pouštní kobyle cení bílá zubiska. A on přidává na tónu, protože z Afriky si kromě únavy z horka přivezl i zesílený cit pro krásu. Takhle proflirtují celé poledne. Ona mu pak vydá poštu, pro niž přišel, a on ještě jednou zařehtá na pozdrav a zmizí v poušti administrativní budovy.


Ptáčnice

Má bílé šaty a pod nimi zřetelnou látku kalhotek. A z lopatek se jí rozlétají inkoustoví ptáci. Možná jsou to ti Hitchcockovi, co za podivných odpolední mají strašit milence. Je hezké, když záda vyprávějí, létají, vzrušují, straší, přitahují. S mnohostí v zádech teď, na Kublově vysedá z tramvaje, mizí jak závěrečné titulky, ulétá…  

 

Vůně žalu

Z nočního rádia Robert Kodym zpívá o „vůni jejího žalu“. Kdyby tak žaly voněly jako voní prodejny Sephora, byl by svět neuvěřitelně voňavé místo.


Nad knihou pana Joa

Nad knihou pana Joa špulí ústa, snad k ní z řádku vystupuje lepý Švéd jménem Gusta. Koženka sedačky už je celá horká, ó, jak chtěla by být mu blíž, být tak alespoň Norka. V Michli založí stránku, od domu otevře branku a za dveřmi, tam za dveřmi nevydrží… 


3 názory

Movsar
07. 10. 2017
Dát tip

díky, přátelé. a zdendovi za upozornění, ano, ani vloženo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru