Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky houbaře

09. 10. 2017
2
9
1522
Autor
bixley

Původně drabble se zadanou větou "A proto jsem ztratil košík hub."

Dnes mám teda pořádnej úlovek. Ani to nemůžu unýst. Celej rok nic a teď rostou jak blbý.  V osmašedesátým to bylo podobný. To jsem byl schopnej vstávat ve tři v noci, aby mě někdo nepředběh.  Jenže pak přišli Rusové a utrum.  No jo, ono se říká, že když je hodně hub, že bude válka.  Dneska ovšem po celý Evropě frčí teroristický útoky.  Ale u nás? To je přece blbost!

Už se přede mnou objevily první domky naší vesnice.  V dálce jsem najednou uviděl záblesk a kouř. Ozvala se ohlušující rána. Že by opravdu...?

A proto jsem ztratil košík hub. Radši.


9 názorů

bixley
31. 03. 2021
Dát tip

Už ani nevím, že jsem to napsala. :-)


Jamardi
31. 03. 2021
Dát tip

No, ztraceným košíkem sice nejde popřít, že houby rostou, ale má-li to někoho uklidnit, aby měl pocit, že udělal, co mohl, proč ne :)


bixley
20. 10. 2017
Dát tip

Jé, děkuji. :-)


Lakrov
20. 10. 2017
Dát tip

Takový burcující drobeček to je. Přepokládám, že je míněný jako humor  a přemýšlím, jak ten humor ještě umocnit; přidat ještě jednu větu nebo epilog  ... to by ale možná působilo jako vnucování a taky by tím ten drobeček  mírně narostl; jako houba po dešti. Nebo před válkou?  Tip.  


Gora
09. 10. 2017
Dát tip

No, nebylo jednoduché vůbec něco vymyslet, nevím, zda by mne něco napadlo...


bixley
09. 10. 2017
Dát tip

Já vím, díky. Ale než psát něco, co se očekává typu "Sledoval jsem tu úžasnou ženu... A proto jsem ztratil košík hub." Nebo "Vtom mě zaujala srnka s mláďaty a začal jsem je pozorovat... A proto jsem ztratil košík hub." mi přišlo uhozený. :-)))


Gora
09. 10. 2017
Dát tip

Vím, nic ve zlém...jinak tě čtu ráda.


bixley
09. 10. 2017
Dát tip

Beru to jako jeden z názorů. :-)


Gora
09. 10. 2017
Dát tip

Bixley, tentokrát se mi to nezdá ani vtipný, ani originální.Spíš taková lidová skazka. Tak příště:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru