Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1+1

14. 10. 2017
8
8
1041
Autor
Benetka

Skoro před 30 lety jsem byl vojínem Československé Lidové Armády.Už nevím jak,ale dostal se mi do rukou sešit po nějakém vojákovi co na posádce sloužil přede mnou.On už si užíval civilu,a já četl pár popsaných listů co tu po něm zůstaly.Neznám jeho jméno,nevím odkud byl.Já si tehdy jeho sešit vzal do mého civilu.A teď,jak se na stará kolena prohrabuji tunami všelijakých papírů jsem náhle narazil na báseň od něj.Pravděpodobně pro jeho milou...

Už jsem to tu min. jednou udělal - publikuji dílo,které jsem nenapsal.Nezlobte se.Ale jak tady pak jeden čitatel trefně poznamenal - zajímavé jsou cesty virálních textů.I když tento je ještě trochu z jiného soudku.

A úplně nejlepší by bylo,kdyby si to přečetl ten co to napsal! A řekl by si:OMFG - to jsem přece napsal já tenkrát před milionem let pro mou jedinou......................................

Vybuchly kvetoucí jabloně

A já tvou něhou provoněn

A já tvými doteky stísněn

Cítím se krásně vinen

 

Za tvými přivřenými víčky

Poletují ještě duhové míčky

Ještě tvůj přerývaný dech

V mých ústech nech

 

Potom se rozplyneme

Ve voňavých tmách

Já - zelená úzkost

Ty - jabloňový strach


8 názorů

Šumavka
25. 10. 2017
Dát tip

Vůbec mi nevadí, že to napsal někdo jiný. Je to pěkně napsané a pěkné věci se mají posílat do světa. :)


Benetka
17. 10. 2017
Dát tip

...čokoládová kráska...i love it...but...musím se přiznat,že tuhle skladbu jsem neznal...až dosud...thx You Very Mutch...



Benetka
16. 10. 2017
Dát tip

Děkuji Vám všem,a zejména milé Eternitas za neméně milá slůvka... :)


Eternitas
16. 10. 2017
Dát tip

Ve voňavých tmách! krásný kus! :) děkuji za upozornění


neznámemu vojakovi posielam*


Kočkodan
14. 10. 2017
Dát tip
Dílko neznámého (asi) vojína nekritizuji, jenom doufám, že nevzniklo na stráži...

Gora
14. 10. 2017
Dát tip

Hm, byl nadaný...nebo je:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru