HLASOVÁNÍ O SOUTĚŽI | |||
datum / id | 30.10.2017 / 482929 | Vytisknout | | |
autor | Gora | ||
kategorie | Diskuse | Další dílo autora | |
zobrazeno | 2390x | ||
počet tipů | 8 | ||
v oblíbených | 0x | ||
HLASOVÁNÍ O SOUTĚŽI | |||
Písmáckým prozaikům a příznivcům prózy- vyjádřete se prosím, zda chcete pokračovat v povídkářské soutěži pod názvem MP ( Měsíční Próza). Soutěž by volně navazovala na PM (Povídku Měsíce). Pravidla - nominace, hlasování, vyhlášení - by zůstala stejná. Děkuji za vaše názory. Já hlasuji pro pokračování soutěže. S pozdravem - próze zdar, a písmácké zvlášť Gora |
Názory čtenářů (Zobrazit smazané) |
15.02.2018 19:41:38 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Už nyní mám trochu problém, jak hodnotit, když jsou tam přidaná jiná díla než povídky...a ještě přímo poezie... Próza měsíce se poradí a dá vědět, díky za podnět | ||
15.02.2018 19:31:28 | dát kritice tip | CHT |
na stejném principu: avíza, čtenáři... Není nic vznešeného, nic nedostižného, nic nedotknutelného. aspoň se eliminuje ta tendenčnost výběrů: snaha autorů vyjít vstříc očekávání... | ||
15.02.2018 15:50:40 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Nevím, jak by jsi hodnotil např.poezii...a museli by se dohodnout redaktoři, na mne je tohle náročné...provedením, myslím:-) | ||
15.02.2018 15:46:42 | dát kritice tip | CHT |
Písmák to je komunita psavců, kde kvalita je dána pouze velikostí komunity. Z toho vyplývá nadbytečnost a kontraproduktivnost dělení na prózu a poezii. Měli bychom se ztopořit k aktuálním žebříčkům kvality (uživatelské) nezávisle na formě. | ||
06.02.2018 09:39:05 | dát kritice tip | Lakrov redaktor prózy |
Pro Oldjerry: Způsob hodnocení určitě zůstane stejný, protože jsou na něj všichni zvyklí a navíc se -- jak uvádíš -- osvědčil. Název doznal drobnou změnu; nyní je to "Próza měsíce", což vlastně přesněji vystihuje podstatu soutěžních příspěvků, které nemusí (a nebývaly) nutně jen z kategore "povídky". Tvůj návrh s tématem -- to je trochu novinka. A protože za leden už je několik (deset) soutěžních próz nominovaných, bude tuhle novinku v podobě "předepsaného tématu" vhodnější vyzkoušet až v některém dalším měsíci, ať se nám ty uzávěrky nehromadí. Možná by se hodilo avizovat "Povídku měsíce téma" s určitým (několikaměsíčním) časovým předstihem, aby se potenciální soutěžící stihli připravit, vyhrabat něco ze šuplíků apod. Budu o tom uvažovat a doufám, že nás v tom uvažování bude zainteresovaných víc. Díky za přípomínky. | ||
05.02.2018 19:57:09 | dát kritice tip | Oldjerry korektor |
Já do toho asi nepůjdu, nějak už nemám nápady a věk je prostě cejtit. Jen jako příspěvek do diskuze bych navrhl zůstat při názvu 100% vystihujícím podstatu soutěže i se způsobem hodnocení, který se podle mne osvědčil. Myslím, že to je součástí webu a není (aspoň doufám) ničím duševním majetkem... A i kdyby: kdo je Písmák svou podstatou by se ani v takovém případě nešprajcoval - vždyť pro každého autora je nejlepší pocit, když jeho projekt, nápad, žije a prosperuje. Gora tu jistě život soutěže opět dokáže rozproudit, jestli ostatní na to nehodí boba. Mohu-li: navrhuji pro první kolo nového cyklu Povídka měsíce téma: Moje první (libovolně): rande, dítě, jízda autem, role, báseň, svíčková, vítězství... Termín odevzdání: do pátku 9.února, teď mne nenapadá, jak podat- anonymně, pod svým nickem? Zkuste to: nejvejš můžeme zkrachovat... | ||
09.11.2017 12:24:10 | dát kritice tip | Lakrov redaktor prózy |
Pro mND: Dostalo se ti toho oč skrytě (byť možná podvědomě) usiluješ -- publicity. Písmák je nástěnka. Soutěž je soutěž, interní záležitost, kterou s oprýskaným rámem nástěnky nemá smysl spojovat. Děkuji za avízo. | ||
09.11.2017 03:54:31 | dát kritice tip | mND |
Ptal jse se na povídku, dostalo se mi vyjádření k mé osobě. Chřad a hloubka mého nevědění se tím dál jen prohlubují. Ale modří už vědí! Tak jo.
| ||
08.11.2017 21:28:22 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Který?? | ||
08.11.2017 21:26:02 | dát kritice tip | Zdenda |
jojo, to je hezký, Goro já jsem si mezitím přečetl dvě díla od mND a už jsem pochopil, o co mu jde | ||
08.11.2017 21:23:28 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Zdendo, ta povídka je dle mne dobře napsaná, jen to, o čem autor píše, se mi nezdá humánní, tolik dovysvětlení. | ||
08.11.2017 21:19:37 | dát kritice tip | Zdenda |
Mílé mND, dřív se na titulní straně písmáka střídaly upoutávky na povídky, které se umístily na čelních místech v soutěži. Nedělal to ale automat, dělal to člověk, ten člověk na to musel mít oprávnění, a ten člověk už to nedělá. Zasekla se tam tedy jedna povídka a už tam asi zůstane navždy. Majitele serveru to nezajímá. To je celé. Jinak bych jen podotkl, že ta povídka není vůbec příšerná, je naopak velmi dobrá. Co se týče tvého agresivního vyjadřování, negativity, toho, jak se čehosi dožaduješ, aniž bys sám něco nabízel... ano, skutečně máš velmi omezený mozeček a nejsi právě z nejbystřejších. Zkus s tím bojovat, dá se tomu do určíté míry pomoct cvičením. | ||
08.11.2017 19:26:44 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Tak to má smůlu- ten, co klade "nepřekonatelné" překážky...Gora je rotwajlerka - zakousne se a nepustí:-) P.S. Ta povídka mi připadá morbidní a štve mne. | ||
08.11.2017 19:19:14 | dát kritice tip | mND |
Věřím ti goro snahu. Ale má to smysl, když hned pod logem Písmáku je na prvním místě demonstrováno, že na nějakou soutěž i majitel serveru prostě sere? Navíc ta povídka je naprosto příšerná! Nevěřím na bezdůvodné skutky. TA POVÍDKA TAM NENÍ JEN TAK. Sorry jako, vypadá to jako detail, ale není to detail. Má to nějaký záměr. A obávám se, že možná ten, aby si se snažit už prostě přestala. To není můj názor, to si to jen můj omezený mozeček nedovede jinak vysvětlit. | ||
08.11.2017 19:07:36 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
mND - tuhle otázku by ti zodpověděl pravděpodobně jen některý z administrátorů Písmáku nebo majitel - pan Olda... Jsem tu od roku 2015 - ta povídka je tam stále, taky jsem se někoho ptala, a prý by to bylo náročné měnit...nerozumím těmto věcem, tak nevím... | ||
08.11.2017 19:01:19 | dát kritice tip | mND |
Abych vůbec pochopil vo co go, musel by mi někdo vysvětlit, proč na titulní stránce je nevim jak dlouho pořád ta povídka z druhýho místa soutěže roku 14. Nejsem zrovna z nejbystřejších, možná bych se i rád zapojil. Ale musel bych aspoň trochu rozuměl jistým, ehm, vopravdu Velkým Záhadám Písmáku. A klidně si poprosím. Prosím. Odpovězte mi. proč tam ta povídka je? A proč zrovna tahle? Děkuji za odpověď.
| ||
08.11.2017 08:48:20 | dát kritice tip | .duke. |
díky za tvé názory. | ||
07.11.2017 13:03:12 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
synku, ahoj:-) | ||
07.11.2017 13:01:06 | dát kritice tip | .duke. |
tak teď vím, co mám dělat. díky, mami | ||
07.11.2017 12:28:04 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
.duku. - koukala jsem, že jsi prozaik...napiš něco do soutěže nebo se zapoj jako hlasující, díky za tvé názory. | ||
07.11.2017 12:07:59 | dát kritice tip | .duke. |
To jsem taky netvrdil, že můžeš za to, že stvn začal být pasivní. Jen jsem uvažoval nad motivy, kde se tvá aktivita vzala. Protože v jejím důsledku to nakonec dopadlo tak, že jsi vyhlásila sebe sama jako vítěze. Což mě osobně dvakrát nevoní. | ||
07.11.2017 11:59:10 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Nemohu za StývNovo neobjevení se a nevyhlášení právě v měsíci, kdy jsem /po čvrtroční pauze/ také soutěžila. Nejde mi o mne. V roce 2016 jsem zde vyhrála Povídku roku 2016 a několikrát Povídku měsíce. To ještě vyhlašoval StýVn. Štve mne podezíravost. Howgh. | ||
07.11.2017 11:55:11 | dát kritice tip | .duke. |
Proč tedy tvrdíš, že špatně dedukuji? Pokud ti na soutěži záleží, patrně ti bylo líto, když nebyla povídka vyhlášena - navíc v situaci, kdy jsi dostala nejvíce hlasů. Pokud není autor vylášen, není tolik vidět a šíření jeho věhlasu ve virtuálním prostoru je tak značně limitováno.
| ||
07.11.2017 11:49:11 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
ne, vyhlašoval StýVn | ||
07.11.2017 11:47:14 | dát kritice tip | .duke. |
a vyhlašovalas? | ||
07.11.2017 11:45:12 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
.duke. - koukni, kdo minimálně půl roku posílal StývNovi avíza na povídky. Byl to K3 a já, jinak by soutěž již dlouho nebyla. | ||
07.11.2017 11:45:09 | dát kritice tip | .duke. |
reka: už sem tam přispěl - doufám, že seš spokojenej. začal sem číst tu tvou povídku kdysi, jak je to dlouhý, tak sem to nedočet.. jak padali z věže.. dobrý to je.. dám si tip sem, do této diskuse | ||
07.11.2017 11:40:56 | dát kritice tip | .duke. |
Nedohledal jsem, že bys předtím nějakou PM vyhlašovala. Vyhlašovala? | ||
03.11.2017 13:39:22 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
reko, díky za názor, který se týká názvu...ještě si s dovolením beru nějaký čas na rozmyšlenou:-) | ||
03.11.2017 12:13:12 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
.duke. - ahoj, pleteš se v dedukci, že jsem se ujala iniciativy až nyní, kdy jsem vyhrála. Měj se fajn. | ||
03.11.2017 10:36:12 | dát kritice tip | reka redaktor prózy |
ahoj duku, ty ještě žiješ? Neměl bys přispět do diskuze Mláďata? Už jsem se tam po tobě sháněl. Goro, je to na tobě, ale Měsíční próza prosimtě radši ne, nezní to moc česky, u časově omezených soutěží je ustálená kosntrukce podstatné jméno + časový údaj v druhém pádu, takže například Hokejista roku, Zpěvák roku, Zaměstnanec měsíce, Píseň roku atd., a ne Roční hokejista, Roční zpěvák, Měsíční zaměstnanec, Roční píseň. Jestli to chceš zevšeobecnit, tak asi Próza měsíce. I když já sám si myslím, že je hezké udržet dlouho tradici Povídky měsíce, co tu byla. Viděl jsem, žes už vyhlásila srpnové kolo, super! | ||
03.11.2017 10:23:26 | dát kritice tip | .duke. |
Co třeba název Gořina povídka měsíce? Pokud tahle aktivita tvoje vznikla proto, že nebyla vyhlášena povídka měsíce srpna, kterou jsi vyhrála a musela nakonec vyhlásit sebe sama, tak by to podle mě mohlo mít smysl takhle to nazvat. | ||
02.11.2017 21:46:11 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
reko, díky, o názvu ještě pouvažuju, možná by název Měsíční próza zahrnul více možností pro soutěžící - vešly by se do ní povídky, miniatury prozaické, fejetony, pohádky. | ||
02.11.2017 20:58:04 | dát kritice tip | reka redaktor prózy |
Dík Zdendo. To je dobré vědět. Vzhledem k tomu by podle mě mělo smysl nechat tohle jako povídku měsíce. Jestli ti Goro rozumím, tak je tohle i tvoje pozice. | ||
02.11.2017 19:42:14 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Kolobajdo, vidím StýVna, jak nám mává z vesmírné lodi:-) Myslím, že vzkaz přes Zdendu je dostačující. | ||
02.11.2017 19:39:19 | dát kritice tip | Zdenda |
Myslím, Kolobajdo a Lakrove, že vám StvN nic nedluží. Nebo jo? | ||
02.11.2017 19:16:13 | dát kritice tip | Lakrov redaktor prózy |
Pro Kolobajda: Nozve se sám, protože se dělá vzácnej, aby se na něj jako muselo čekat. Nebo to tak aspoň vypadá. | ||
02.11.2017 19:05:49 | dát kritice tip | Kolobajda |
Po přečtení všech názorů a připomínek už neváhám. Jsem pro - i pro "nový organizační výbor". Přesto bych se přiklonil k názoru, že by bylo vhodné počkat na souhlas Stývna. Ale ne do nekonečna... Vyjádření prostředníka Zdendy z dneška mě neuspokojuje. Cituji: "...Bude rád, když se v soutěži bude pokračovat. Nemá teď čas, ale vrátí se." To je takové nic neříkající - rozplizlé - do ztracena. Proč se neozve sám? A to přímo na Písmák? A když zmizel - také neměl čas? Uneslo ho UFO? | ||
02.11.2017 17:45:23 | dát kritice tip | Lakrov redaktor prózy |
O.K. | ||
02.11.2017 17:40:15 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Zdendo, díky za dobré zprávy. | ||
02.11.2017 17:38:22 | dát kritice tip | Zdenda |
Napsal jsem stvnovi mail. Bude rád když se v soutěži bude pokračovat. Nemá teď čas, ale vrátí se. | ||
02.11.2017 09:02:36 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
CHT - díky, pravidla MP upřesníme. Bylo by skvělé, kdyby se v průběhu dejme tomu prvního roku MP někdo, kdo "se vyzná" a má možnost a chuť a čas ujal navázání kontaktů, o kterých se zmiňuješ. Taky myslím, že i jednorázový sborník by stál za to. | ||
02.11.2017 08:46:15 | dát kritice tip | CHT |
Že vy jste všichni humaniní vzdělanci, jenom Zdenda překladatel....polen? Jako já? No, toho čas néni, takže návrhy: 1) nebylo by dobré ukrást StVnovi C v kolečku. PM je PM. 2) naopak by bylo dobré opravdu šířeji definovat kritéria MP - měsíční próza. 3) Ne že bych měl prostor systematicky sledovat české prozaiky, ale se Zborou souhlasím - jakmile má někdo mustr na "povídky", pak to seká jak Baťa cvičky. Marketig je rozhodující a pokud Druhé město vydá posledního Viewegha, ví co dělá stejně jako to ví Martin Stohr s Nejlepčími....no, radši to zkrátím: Sborník by stál za to i jednorázový. Menšinových literárních počinů je dost a ad hoc by se mohly nechat spřáhnout s Písmákem. Většinou jsou komunikativní Vinaři, Welesové..... ---------------------------------------------------------------------------------------------- Chci upatlat nějakou svou autorskou věc a když to tak probírám, vzpomínám si, že třeba Saspi mělo opakovaně "problém" mé delší lyrické texty publikovat jako poezii, tak to zveřejnili jako prózu. A to - podotýkám - nešlo o "volný verš", spíš ....já vlastně NEVÍM. | ||
01.11.2017 23:52:31 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Taky nechci jít proti StývNovi, ale nemám na něj kontakt, aby se dalo zjistit, co si o tom myslí...jestli někdo máte možnost ho sehnat, udělejte to, prosím. Danny, díky:-) | ||
01.11.2017 23:48:42 | dát kritice tip | Danny |
Já chci, aby soutěž pokračovala, ale nechci jít proti StvNovi: takže pokud se soutěž neobnoví v původní podobě, souhlasím s jejím dalším pokračováním v jiné sestavě "pořadatelů" a třeba i klidně pod obměněným jménem. Co já vím, třeba může mít nějaké problémy v reálném životě, že poslední na co myslí je soutěž na Písmáku - chtělo by, aby pokud máte na něj někdo kontakt, se zjistilo, jak se k tomu staví. | ||
01.11.2017 20:55:21 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
K3 - každý je vítán, Janina a ty také:-) Díky za názor. | ||
01.11.2017 20:53:59 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
reko, já nevím, kde je, jak píšu vpředu, vlastně nedokončil PM za srpen, psala jsem mu, posílala avíza za září, a nic...je mi to líto. Kdyby řekl - nemám čas, pokračujte, nebo něco jiného...a nerada bych, aby měl pocit, že si někdo přivlastnil jeho soutěž. Proto event. změna názvu. Díky ti za příspěvek. | ||
01.11.2017 20:36:26 | dát kritice tip | K3 |
Jsem pro obnovu. Jana by se možná vrátila... Měla to tu ráda. | ||
01.11.2017 20:36:02 | dát kritice tip | reka redaktor prózy |
Co se stalo se StvNem? Já bych byl rád, kdyby PM pokračovala, i když asi nemám moc co řikat, když jsem přispíval naprosto minimálně. Ale aspoň mě to navádělo, co číst, když jsem se sem náhodou dostal. Proč vůbec měnit název? Nešlo by pokračovat jako Povídka měsíce? I StvNa by to asi potěšilo, že se pokračuje v tradici, kterou začal. | ||
31.10.2017 11:41:56 | dát kritice tip | Zdenda |
Fajn, Zboro, úkol jsi splnil na 10 procent, ale lepší než nic. Kouknu na to. | ||
31.10.2017 11:24:02 | dát kritice tip | Zbora redaktor poezie |
Zdendo, dobře, můžeš začít povídkou Zapomenutý vlak od autora Kanasta. Je dlouhá, budeš to mít na celé odpoledne. Až jí dočteš napiš, nahodím ti další (pokud si to teda zasloužíš :). | ||
31.10.2017 11:16:31 | dát kritice tip | Zbora redaktor poezie |
Gora: vydat sborník není problém. Problém je sehnat někoho, kdo to zaplatí :) Teoreticky by bylo možné vykalkulovat si (nebo zjistit anketou), kolik lidí na P. by si bylo ochotných sborník koupit a podle toho pak určit náklad a cenu. Počítám, že by to byli spíš jednotlivci než desítky lidí, ale vzhledem k tomu, že se delší próza (na rozdíl od poezie) na monitoru počítače čte špatně, a tištěná podoba je tak prostě přívětivější, možná by se chytilo lidí víc (já třeba ano). Vydávat takový sborník má totiž cenu až od počtu 100 ks a víc. Čím větší je náklad, tím levnější je 1 kus. Sborník lze samozřejmě vytisknout elektronicky i v nákladu několika desítek kusů, ale 1 kus tak bude hodně, hodně drahý, protože musíš zaplatit i grafiku, ruční svázání apod. Nicméně je tady ještě druhá možnost - oslovit nějaké renomované nakladatelství, které by šlo do toho vydávat třeba ročník 12ti vítězných povídek a postarat se o distribuci ke knihkupcům. To by se toho musel ale ujmout někdo schopný, kdo by se o všechno postaral a navíc se pak věnoval propagaci (aby vše neskončilo u prvního ročníku). Ta propagace je strašně důležitá. Pokud se sborník nedostane mezi lidi, nemá moc smysl ho vydávat (jen pro nějakou pochybnou motivaci autorům, kteří většinou budou psát a publikovat taka jako tak). V Čechách takto vychází už spoustu let povídkový sborník vždy na nějaké konkrétní téma. Přispívají do něj tradičně Wieweg, Šabach, Šindelka, Rudiš, Kocábová... Úroveň textů není většinou nijak zvlášť okouzlující. Vítězné texty vzešlé ze soutěže PM jsou pro mě osobně daleko zajímavější, ale tady hrají roli hlavně ta známá jména. Člověk jde do knihovny a sází na jistotu. Přijít s něčím novým je v dnešní poměrně literárně zkostnatělé době hodně problematické a vyžadovalo by to intenzivní práci a moře energie. | ||
31.10.2017 11:07:58 | dát kritice tip | agáta5 |
hliněný ksichtík, vigan, za první cenu... takže už piluj povídečku | ||
31.10.2017 10:32:13 | dát kritice tip | Vigan |
Jéé, já bych taky chtěla nějakou hliněnou babiznu od Agáty..:-) | ||
31.10.2017 09:32:15 | dát kritice tip | Lakrov redaktor prózy |
Pro Gora: Ocenit někoho, jako jsem já? Ovážná to slova ve zdejší "komunitě" :-)) | ||
31.10.2017 09:29:44 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Lakrove, děkuju i za ostatní, víme, že se próze na P. dlouhodobě věnuiješ. Za spolupráci budu ráda:-) | ||
31.10.2017 09:29:17 | dát kritice tip | Lakrov redaktor prózy |
Jsem rozhodně pro obnovení soutěže tohoto typu, tedy soutěže zabývající se prózou. Mohu-li, budu se (tak jako v minulosti) podílet na hodnocení soutěžních děl. Nabízím též pomoc se sčítáním hlasů nebo zformátováním výsledků pro vyhlášení. A oceňuji všeobecný (na současném Písmáku nebývalý) zájem o tuhle obnovenou "společenskou událost" a aktivní přístup širokého kruhu členů Písmáku -- zdá se, jako by to tu s vyhlášením téhle nabídky ožilo. Že by nový vítr? :-) | ||
31.10.2017 08:53:11 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
upupo, ten sborník mne taky napadl, bylo by to naprosto skvělé, a jako cena Prózy roku velká hlava od Agáty:-) a máme výhry, o nichž se předchozí generací Písmáků ani nesnilo. Písmáci, kteří máte nějakou zkušenost s vydáváním sborníků či věděli, jak na to - ozvěte se, prosím, přidejte nápad:-) Sborník by byla senzace:-)
| ||
31.10.2017 06:58:42 | dát kritice tip | upupa |
Na slovenskej slavonica.sk sa po cca polroku až roku vydáva zborník. Neviem, kto to financuje, ani kto to vymyslel, ale majú na to prašule. A to je aktívnych členov iba zlomok z písmáka. Mňa do druhého zborníka už nechceli, tak som skončil. Myslím, že do toho vidím, ale netreba to tu rozmazávať. Zbormík, to by bola iná káva! To by bola motivácia! Na stretnutí slavonikárov sme čítali naše hodnotenia tých druhých, mohli sme si to vybaviť ručne-stručne. (Ale políciu nikto nevolal, nebolo treba, skôr sme budili pozornosť ako hlučná partia sem-tam aj s rukou hore.) | ||
31.10.2017 06:08:29 | dát kritice tip | agáta5 |
kolobajdo.. nepíšu zfušovaný nikde.. nebo mám zase krátký vedení :)) to se mi občas stane, ta písmenka někdy zkreslují moje vnímání hihi píšu o držkách, protože dělám z hlíny obličeje... ale je fakt, že mě gora rozesmála.. prej universální postavičku... zapomněla jsem jí říct, že nedělám na kruhu ani s formami.. takže můj každej výrobek je originál.. ale namalovat nějak přebytečnej obraz bych mohla, autoři by se smáli ještě za rok :))) | ||
31.10.2017 06:05:37 | dát kritice tip | agáta5 |
janina6 se přestěhovala do vlídnějších krajin... ale teď pravděpodobně na něčem dělá, protože ani ve vlidných krajinách vidět není... asi kniha? | ||
30.10.2017 23:44:16 | dát kritice tip | Zdenda |
Ano, Goro, s Janinou je to, jak říkáš, zrovna dneska mi psala, že nemá na nic čas. Má starosti. Zboro, ty ses na mě nějak vysral. Nejdřív mi místo normální odpovědi povíš, jak špatně píšu, a pak mi ani neporadíš, od koho se to mám naučit. To od tebe není hezké. | ||
30.10.2017 23:21:50 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Pokud vím, je na PP /Pište povídkách/, také K3, liknavost je otrávila. | ||
30.10.2017 23:20:09 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Zboro, těžko vysvětlit povídkářům např. ze srpna, že bude listopad a nikdo nic nevyhlašuje:-) a nominovaným ze září, že nejsou bráni tak docela vážně. Příště nebudou soutěžit, možná ani psát na Písmák. Takže ono dost hoří. | ||
30.10.2017 23:15:48 | dát kritice tip | Zbora redaktor poezie |
A co je vlastně s Janinou 6? | ||
30.10.2017 23:13:38 | dát kritice tip | Zbora redaktor poezie |
Jo tak, tak to on se snad ještě ukáže, nedělal bych paniku... :) | ||
30.10.2017 23:10:26 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Zboro, byla bych ráda, kdyby se k tomu vyjádřil. Povídku měsíce srpna nechal bez vyhlášení a na zprávy nereaguje. Pokud by souhlasil, nechal by se stejný název. Děkuju. Dík mu samozřejmě patří. | ||
30.10.2017 23:10:04 | dát kritice tip | Zdenda |
Tolik slov - a stačilo jich deset. :) A děláš chybu, vytiskni si něco i ode mě, jsou to samé kvalitné kusy. | ||
30.10.2017 23:04:53 | dát kritice tip | Zbora redaktor poezie |
Goro, se Stývnem se poměrně dobře znám z pravěku Písmáka. Mám na něj nějaké kontakty, nebo kontakty na lidi, kteří se s ním znají. Zkusím ho sehnat. Možná by byl rád, kdyby se pokračovalo kontinuálně se stejným názvem... Každopádně za to, co udělal pro prózu na písmáku mu patří dík. Zdendo, při vší úctě mě nenapadá jediný důvod, proč bych to dělal. Ale jestli na tom opravdu trváš, mám všechny vítězné texty z posledních snad deseti let po ročnících vytištěné a svázané, takže pro mě není zas takový problém ti pár názvů vypsat, abys mi k nim mohl napsat s třeskutým nadhledem něco shovívavě vtipného. Tvůj mezi nimi ale nebude, jestli v to tajně doufáš.
| ||
30.10.2017 22:29:11 | dát kritice tip | Zdenda |
Jmenuj deset, Zboro. | ||
30.10.2017 22:24:27 | dát kritice tip | Kolobajda |
Pokud jde o mně - já neříkám tak, ani tak. Neboli svou účast nemohu potvrdit, ani vyvrátit. - - - A něco pro Agátu: "...pani, jaký zfušovaný obraz? Já žádný zfušovaný obraz nedělám ani nemám! Pani, já jsem akademický malíř! A udělal jsem celý slabikář, a podle něho se děti už deset roků učej!!!" | ||
30.10.2017 22:23:35 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Zboro, Povídka měsíce má veliké časové prodlevy, a StývN, autor té soutěže, se neukazuje a nereaguje. Myslím, že by byla škoda, aby PM zanikla. Díky za podporu:-) | ||
30.10.2017 22:18:55 | dát kritice tip | Zbora redaktor poezie |
Netušil jsem, že soutěž Povídka měsíce končí. Byla to určitě nejdéle, nejspolehlivěji a nejlépe fungující akce na Písmáku, ze které vzešla spousta vynikajících textů, ke kterým bych se za normálního běhu nedostal. Byla by veliká škoda, nepokračovat v ní. Za mě bezpochyby ano. A držím palce. | ||
30.10.2017 21:57:21 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Kví, tak pořád lepší než držkovou:-) | ||
30.10.2017 21:35:53 | dát kritice tip | qíčala |
Když napíšu prózu, dostanu držku? To bych se snad kousla ... co já bych kvůli agátině držtičce neudělala ... :) | ||
30.10.2017 21:02:00 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
To by bylo fajn:-) | ||
30.10.2017 20:57:27 | dát kritice tip | Dodola |
Taky hlasuju pro, i když delší texty na písmáku nestíhám. Snad to napravím, třeba i zpětně. | ||
30.10.2017 19:44:53 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
CHT - ano, je myšlen širší kontext. Děkujeme za podporu. Všem, všem:-) | ||
30.10.2017 19:42:18 | dát kritice tip | CHT |
pokud je "próza" myšlena šířeji než "povídka", bude to BOMBA! Bombička... Pro. | ||
30.10.2017 19:05:15 | dát kritice tip | agáta5 |
:)))) to máš fuk | ||
30.10.2017 18:57:04 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
:-))))držtičky, držky je MOC | ||
30.10.2017 18:55:16 | dát kritice tip | agáta5 |
prťavý hlavy jsem schopna udělat i každý měsíc, ale dlouhodobě by to bylo moc náročné nejspíš... velkou hlavu jednou za rok .. jsou to držky, takže se v tom tutově pozná každej :)))) | ||
30.10.2017 18:54:47 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Vtipálku:-) Dobře, že jsi začal s těmi cenami, sponzoři už se hlásí:-) | ||
30.10.2017 18:52:20 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Jasně, myslela jsem něco, aby se v tom každý Písmák poznal:-) Jménem organizačního výboru děkuju, Agáto. | ||
30.10.2017 18:51:29 | dát kritice tip | Zdenda |
Tak už se tu sešly tři hlasy, to je dlouhodobý průměr povídky měsíce, takže Goro, můžeš návrh považovat za odsouhlasený a odstartovat novou generaci staré dobré soutěže. | ||
30.10.2017 18:49:04 | dát kritice tip | agáta5 |
universální věci nedělám, každá věc je origoš... udělám vysmátý hlavičky... | ||
30.10.2017 18:46:12 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Uměla bys vytvořit keramického Písmáka, takovou univerzální figurku?:-) | ||
30.10.2017 18:43:19 | dát kritice tip | agáta5 |
Zdendo, ceny můžou být, přihlašuju se jako sponzor keramických potvor... a souhlasím aby se pokračovalo | ||
30.10.2017 18:39:54 | dát kritice tip | Meggy607 |
Hlasuji také pro | ||
30.10.2017 18:24:35 | dát kritice tip | kvaj redaktor prózy |
Já hlasuji pro. | ||
30.10.2017 17:34:53 | dát kritice tip | Movsar |
ty ale nepíšeš prózu, goro, a touhle svou deklarací na tom nic nezměníš. zmeň vykřičníky za prohlášeními v otazníky. jenom tak se můžeš někam "posunout", jak se s oblibou říká. | ||
30.10.2017 17:02:05 | dát kritice tip | Gora redaktor poezie a prózy |
Pokud by někdo přemluvil nějaké sponzory... | ||
30.10.2017 16:59:52 | dát kritice tip | Zdenda |
Budou ceny? |
Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.