Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úvaha nad mou tvorbou

01. 11. 2017
5
11
668
Autor
Kolobajda

Tak mi Písmák na čas přetrhl nit, no nevadí. Ale tímto počinem jsem si prostě udělal radost, někomu už míň a někoho jsem určitě i vytočil, ale z toho můžu mít taky jenom radost - Romane, Viléme, Jarmilo!!!

 

Úvaha nad mou tvorbou

Že kníže Pavel Lenský

byl jenom řezníkem

a že toporný Jan Čenský

již dávno není princíkem

a že mé dílo jsou jen třesky pleský

to vědí všichni, ať už rudí či zelení

takže na Řád Bílého lva prostě to není…

Ale snad na Řád Písmáckého neumětele

přec jen jsem o stupínek výše než ReLé 

připnu si ten Řád na hruď sichr špendlíkem

no a to už je - přátelé

opravdu celé


11 názorů

Umbratica
06. 11. 2017
Dát tip

Troška je zvláštní případ. Dokonce i jeho největší kritici uznávají,že toho umí hodně. Prý by točil daleko lepší filmy,kdyby chtěl,protože je inteligentní a má na to. Ale on nechce. Raději točí kasovní trháky.


Kočkodan
05. 11. 2017
Dát tip
Pavle, to jsem reagoval na tvůj prolog. Váhám, jestli patřím do skupiny čtenářů, které jsi potěšil méně, nebo už mezi ty vytočené. ;-) Jano, můj chápavý ocas má pochopení nejen pro větve. (rovněž mrkající smajlík)

Kolobajda
02. 11. 2017
Dát tip

Děkuji vřele vám všem!!!  No tak si asi koupím menší sošku lva a nabarvím si ho nabílo. Balakrylem. A je to.  Kóčo, asi si stojím na vedení, ale nerozumím tomu, do které skupiny čtenářů vlastně patříš...     A pavoučku: Uznávám, že jsem zamířil vysoko... ale Troškovi trošku závidím (a stejně je to vůl - a ještě k tomu př...)    ; -))


Umbratica
02. 11. 2017
Dát tip

S tím řádem bílého lva sis pěkně rýpl. - Ale ten nemohou dostat umělci,ba dokonce ani sám Zdeněk Troška. Je určen státníkům. My umělci se budeme muset spokojit s nižšími vyznamenáními,třeba s tipem od kamaráda nebo kamarádky. Takže tady jeden típek máš.


agáta5
02. 11. 2017
Dát tip

vidím tě zavěšeného na ocasu :))))  


Kočkodan
02. 11. 2017
Dát tip
Agáto, kdyz uz mne chces videt na strome, tak doufám aspon bez provazu... (opicí emotikon)

agáta5
02. 11. 2017
Dát tip

:) nezhyneme :))

kočkodane, ty patříš na strom, nééé ? :)))


Kočkodan
01. 11. 2017
Dát tip
Já pořád nějak nevím,do které skupiny čtenářů vlastně patřím... ;-)

Půvab tvého díla nějaké  i/y nepokazí. :-))) /T


Kolobajda
01. 11. 2017
Dát tip

Pokus o to, abych byl nezmarem, vždycky končí nezdarem. No a jestli chceš měkké i, dáme i. Bo u nas to je normalně zycherhajcka, nebo aji zycherka.   ;-))


Gora
01. 11. 2017
Dát tip

Ty jsi nezmar, Pavle. Asi jako já...nezhyneme:-)

Nemá být ten sichr s i, neuměteli???


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru