Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kanec

06. 11. 2017
10
37
1559
Autor
agáta5

Tak ještě vymést komín v Průběžný ulici a mám dneska padla. Mohl bych vymést taky komín Novákový… dumám u motání štětky. To ne, štětka to není, spíš taková puťka domácí. Trošku ji nadzvednu mandličky…strčím jí jazyk až do krku… a pak ji opřu o kamna a strčím jí ho tam zezadu. Může koukat do ohně a bude horká a štěstím bez sebe… napíšu jí esemesku a pošlu ememesku s tím mým kladivem…

 

Sedí za záclonou a sleduje kombajn, který rozsvítil celý pokoj. Blikající se pomaličku sune blíž a blíž. Teď projede pokojem a dál do zahrady. Přemýšlí, jestli odsune sedačku do strany nebo ji bude sunout před sebou až do polí. Mimoděk sebou trhne, když zazvoní zvonek. Kombajn pár metrů od domu zahne a jede pryč. Hukot tichne. Zvonek zazvoní ještě jednou.   Znehybní.  Kominík z pekla zazvoní ještě jednou a odchází.

 

Kde se ta babice courá?  Dva dny před smrtí a lauzruje bůh ví kde. Měla by bejt ráda, že ji vymetu komín. To se chtěla furt seznamovat, pít kafíčko a nakonec neví, co chce. No dobrá, napíšu jí ještě esemesku, ať nejsem za  hajzla… na tyhle ženský se holt musí pomaloučku.

 

Konečně je pryč. Zhluboka se nadechne. Dýchala vůbec posledních deset minut? Poslouchá nádech a výdech. Přesouvá se do koupelny.  Pátravě kouká do zrcadla. Hledá znamení, protože nějaké mít musí, když přitáhla takové zvíře. Že by jí něco nestoudnýho koukalo z očí? Ze zrcadla na ni křiví pusu šedesátiletá babka. Jo to bude ono! To znamínko na čele! Je od samýho satana a od minule se trochu zvětšilo.

 

Co jí napíšu? Zlatíčko, co děláš? Chtěl bych tě líbat na zadečku. Jo, to by šlo. To se jí bude líbit tutově. Ještě přidám kundičku… sakra, já jsem nadrženej…

 

Namíchala trochu kávy a oleje. Ještě zakapat citrónem. Namočila do směsi fáč a ten přitiskla na čelo. Ještě přelepit. Ták. Hotovo. Do týdne by to mohlo zesvětlat, a jestli ne, objedná se na laser. To znamení musí zmizet. Uslyšela pípnutí telefonu. Přečetla si zprávu. Co to s tím chlapem je?  A to chtěla jen revizi komína a byla slušná. 

 

Nepíše, nevolá. Je sama už skoro století a nejsem jí dobrej? Co to s těma ženskýma je???  Mohla mít revizi zadara a buchara v posteli,  co by ji zahřál na sto stupňů. Tak jo, napíšu jí ještě jednu esemesku nebo radši dvě.

 

Tak je to pořád větší, už skoro zasahuje do obočí. Včera volala na kliniku, na řadu přijde za měsíc. Vydrží to měsíc? Uloupla kus rohlíku, nepřítomně žvýkala a dívala se z okna na chodník.  Uprostřed poskakovala žabka odnaproti. Po jedné noze jedna, dva, tři.  Obě nohy. Jeden skok z krku panáka, oběma do hlavy  a otočka. Culíky udělaly otočku taky. Jedna, dva, tři a úprk. Na rohu se objevil kominík.
Zatáhla záclonu. Zvonek. Zavolala do útrob domu.

 

Ještě je to štramanda, to je fakt, bych jí ho tam šoupl raz dva hned v chodbě, jen by hekla. Jak kroutí tím zadkem, koketa a prej, že pojďte dál. Copak, copak, že bych si vrz? Ještě, že jsem se nedal odbýt prvním neúspěchem, lalala…

 

Otevřela dokořán dveře ložnice  a dala mu přednost. Protáhl se kolem ní a vešel. Zabouchla dveře a zamknula. Cha, chááá. Stálo jí to přesně šest tisícovek a stálo to za to. Od té doby nepíše, nevolá.

 

A do prdele. Co to je? Na posteli ležej tři cizí ženský. Tak pojď, ty kanče, ukaž nám toho obra… rozklepaly se mu kominický nohy…

 


37 názorů

agáta5
14. 11. 2017
Dát tip

a představ si, že jsme byli v pátek na pokru a ještě večer asi v deset jsem chtělá zatopit... a ten hukot jsi neviděl... nemám kohout prý a tak se mi vrátilo všechno do kamen a ...  stalo se mi to poprvé a ten smrad nešel vyvětrat... :)

 

kolobajdo, co to je za zkratky? to je něco nového? :))  vypadá to kůůl


lastgasp
13. 11. 2017
Dát tip

Nebojácná Agy, píše nebojácné tagy. Komín musí táhnout, jinak jde kouř zpátky. To je síla. 


Kolobajda
13. 11. 2017
Dát tip

Tak to je "kančí na divoko"  - - -  Přímo Shocking Blue (Vigan - chápu to dobře?) Jinak mi nedochází, co s tím příběhem má společného Maryška Véresz...  Ale za další změnu žánru a za odvahu bez obalu - řád á "Gá"  §*_*§    /**


agáta5
07. 11. 2017
Dát tip

nojo, oni jsou blíž tomu bohovi, tak si myslí, že můžou všechno :) samozřejmě výjimky jsou.. tenhle můj, ten je jediný svýho druhu, tak doufám, že vyhyne po přeslici .. a  nebo to bude ještě horší a to snad už budu po smrti a nedožiju se toho :)


Gora
07. 11. 2017
Dát tip

musí min. o 50cm přesahovat štít střechy...co já už vyslechla o kominicích...nikdy nic povznášejícího:-( - ale potřební jsou, to zas jo


agáta5
07. 11. 2017
Dát tip

:)))))  tak hlavně když se z něho čoudí


Gora
07. 11. 2017
Dát tip

děvčata, z hantýrky kominíků - komín může být JEN krátký, nikdy malý


agáta5
07. 11. 2017
Dát tip

vigan - přesně, jako srandu... 

tvůj příběh by se dal taky sepsat :))


vďaka, agáta :) ako dobre, že som neposlala avi aj jemu :)


agáta5
07. 11. 2017
Dát tip

kdyby to myslel vážně, dal by tip ne jako výraz toho, že se mu to líbí. Jeho myšlenky sice přečíst neumí, ale znám jeho zvláštní typ humoru u jiných děl... a i v případě, že bych se mýlila, on to rozchodí, je silnej chlap


niečo som zle pochopila? Zdendova kritika bola pozitívna, žiadny pľuvanec...aspoň ja som mu uverila, že to myslí vážne, nie ironicky


agáta5
07. 11. 2017
Dát tip

já vím


agáta5
07. 11. 2017
Dát tip

Zdendo, chtít můžeš :)  nemám zájem


agáta5
07. 11. 2017
Dát tip

movsare, tohle téma je nevyčerpatelné :) , ale žádný bescelér z toho asi nebude :)))

kočkodane, ty opice jedna

evžo, tak tohle bych asi ani vidět nechtěla :)

zdendo, moc krásná kritika, ty aby sis neodplivnul to bys ani nebyl ty


To je ale nápad. Ještě bych tam dala nastavený foťák a dlouho se pak kochala jeho výrazem.   To je představa........:-)))))))) /T


Kočkodan
06. 11. 2017
Dát tip
Mně to bylo hned u názvu jasné, že půjde o mě. Promiň, já už to příště neudělám... :-)

Movsar
06. 11. 2017
Dát tip

téma se ti nějak zalíbilo


agáta5
06. 11. 2017
Dát tip

já bych si asi propláchla sim kartu :))) jsem zvědavá, jestli se odváží komentovat nějaký muž :))))


agáta5
06. 11. 2017
Dát tip

jedné mojí známé poslal maník přání, aby mu nafotila kozičky a poslala mu je.. tak vyfotila kozenky na pastvě... no sodoma gomora :))))))

 


agáta5
06. 11. 2017
Dát tip

:) ale musí to zůstat jen jako myšlenka ...  pak by bylo vše v naprostém pořádku... umíš si představit, že by ti někdo poslal ememesku se svým potěšením?  ... ale prý jsem zaostalá, to je dnes už úplně normální si posílat intimní partie mobilem!!! věříš tomu? 


Dodola
06. 11. 2017
Dát tip

Už jsem se lekla, že se zas utrhl rotvajler z řetězu (a dobře jim tak), ale tvé vysvětlení mě uklidnilo :-)


agáta5
06. 11. 2017
Dát tip

:)))) asi překopu přísloví :)))))


agáta - na srdci? si si istá? :)


agáta5
06. 11. 2017
Dát tip

gabi, zdám se ti :)))  tak hezky jako v tý pohádce

kvíčalko, vypouštím páru, protože jsem potkala jednoho takovýho kance, co na srdci, to na jazyku.. jako zvířátko nějaké :)))  

a tímto se omlouvám všem kominíkům :))  díky děvčata za zastavení a čtení


nebreč agáta, ty sa nezdáš, či sa mi len zdáš? ale áno, aj toto si ty - myslím samozrejme - autorka *

skvelý záver!


agáta5
06. 11. 2017
Dát tip

goro, to je ze života :))))) 


Gora
06. 11. 2017
Dát tip

Agáto, to je z naší branže kominické...ty máš fantazii:-)no, asi je to movsarovština naopak...

Kominíka by nikdo v posteli nechtěl- pak to gruntování za to nestojí


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru