Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

je peter úspešný?

Výběr: Zbora, Santi€, Lyryk, egil
20. 11. 2017
20
49
4423
Autor
dark matters

 

 

je peter úspešný?

plní si svoje detské sny?

plní si svoje plány z vysokej školy?

má už za sebou svoj prvý start-up?

venuje sa dobročinnej aktivite?

precestoval viacero krajín?

rozprával v televízii? alebo aspoň v rádiu?

stal sa odborníkom vo svojom odbore?

bol zo všetkých najšikovnejší?

snažil sa vôbec aspoň trochu?

 

je peter úspešný?

peter stojí pri okne v obývačke

a sleduje dlhú farebnú 

kolónu áut, ktorá nemá žiadny koniec

 

je peter úspešný?

plní si svoje detské sny?

boli to vôbec sny alebo len 

neurčité bombastické zapĺňanie prázdneho priestoru?

 

 

 

 

 

 

 

 


49 názorů

nascheanou
01. 04. 2018
Dát tip

líbí.


LGarra
23. 12. 2017
Dát tip

Ach jo...


Zbora
18. 12. 2017
Dát tip

Zdenda: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=374396

tak ještě osm...


vk
29. 11. 2017
Dát tip
mne tie "prvoplánové" otázky sedia, akoby som listoval nejakým časopisom, resp. videl titulky na weboch, tá otrepanosť sa mi zdá funkčná, potom sa to aj tak všetko obráti poslednou vetou, dobre to na mňa ako celok pôsobí + tá kolóna mi ako klišé nepripadá, aj keď ako vravíš, v bežnom byte sa nachádza len chladnička, TV a okno :-)

atkij
28. 11. 2017
Dát tip
Uprimne? Neoslovilo. Bud proto, ze neznam Petra nebo proste vyhledavam jiny druh poezie. Ale to je muj problem:)

ešte horšie. zo slovenska sa chodí na balkán dovolenkovať.


...caka to vas vsetkych


.... mozno je to tym ze je po mame aj po otcovi ceska


ja rozhodcu nekritizujem, ja si viem poplakať nad vlastnou menejcennosťou aj bez obviňovania druhých! 


no. keď sa tak zamyslím, tak mám problém pomenovať nejaké moje preferencie - čo sa týka textov - povedala by som, že tiež nemám rada uplakané veci. ale občas mám. skôr som dúfala, že do tej kategórie nebudú spadať aj tie moje:-) tak neviem, čo s tým. idem do kuchyne.


aha, ozaj. no. 

Zkus napsat něco jinýho než milionkrát omlety povídání o straslivem tlaku na úspěch, jemuž je vystaven dnešní člověk. -   ja si myslím, že pokiaľ je text slabý, tak ani nie témou ako skôr slabým prevedením. kopec ľudí píše o vzťahoch. problém je ale v tom, ak sa píše vždy rovnakým spôsobom, rovnakými obrazmi, s rovnakými pointami.

podľa mňa sú tie otázky ok. viem, čo tým chcem povedať a nemám problém s tým, že by som chcela, aby text pôsobil konformnejšie. nemyslím si, že existuje správny pomer vo vetách.

Nepoužívej ty nejprovarenejsi obrazy. - to je problém. teda pre mňa. mala by som možno vymyslieť niečo originálnejšie. na druhej strane. ľudia sú málokedy originálni a väčšinou sa správajú tuctovo. a dojímajú sa zpadmi slnka. takže - premýšľam, čím to nahradiť a či vôbec. také to moje klasické - ide k chladničke/umyje riad/ide na nákup do tesca. hmm. každopádne máš pravdu, že keď dá človek klišé, tak - Lidi mají tendenci jim rozumět automaticky.


Zamyslím sa, vďaka.


čo keby ste mi sem napísali nejaké ozajstné kritiky? ja by som sa tak rada tozprávala o poézii. o svojej! čo by som mohla vylepšiť? hmm? 


Zbora
23. 11. 2017
Dát tip

Zdendo, popravdě, myslím na Tebe kudy chodím :)

Omlouvám se. Do Vánoc Ti je postupně naservíruju.

 


eureka
22. 11. 2017
Dát tip

https://www.youtube.com/watch?v=MC44L5T0FVA&list=RDGZbuA7r17uk&index=4


Zbora
21. 11. 2017
Dát tip

Těžko říct, co je horší. Musíš strašlivě trpět! Budu se za Tebe modlit.


som scel len demonstrovat ako trpim. komoli mi meno a kope do hlavy


Zbora
21. 11. 2017
Dát tip

V pohodě, už mlčim, vůbec nic jsem neříkal, žádný problém nemám, nikomu nefandim ani nikoho nevolim.



:-)) kungfu panda!


Zbora
21. 11. 2017
Dát tip

To náhodou vim. Nikdo Ti tu už neřekne jinak než Panda, případně kungfu panda.  A když nechceme, abys věděl, že se mluví o Tobě, používáme krycí jméno Bambus!

(jsem dnes náramně vtipný)


mne by stacilo keby sa naucila aky je moj nick na pismaku....


Zbora
21. 11. 2017
Dát tip

Dark Matters: no vidiš, můžeš manželovi koupit dvoje silonky a máš Vánoce vyřešené. Ty sis dokázala vybrat!


agáta5
21. 11. 2017
Dát tip

tak já si du oholit knírek.. třeba to pomůže


vk: však napíš, čo by sa dalo vylepšiť. 

aššurbanipal: to by vysvetľovalo pôvod chlpov v kúpeľni.


vk
21. 11. 2017
Dát tip

bombastické!


nevim. ja som si oholil nohy


*utvorit


mozno keby sme pomahali utovorit dostatocne tvorive prostredie na pismaku tak sa vrati aj print....


hele. neurazaj ho lebo sa ofuci a nedozviem sa zasadne informacie typu  aky je pomer muzov a zien v najlepscih ceskych basnach 2017. nedockam sa lamentovanie ake je hrozne ze tam neni ziaden pismak. a navyse nebudem vedeiet nic o tom ze ten hajzel leitgeb si pamata o typkovi z uranovych dolov len ze vedel stekat ako pes. so unpoetisch....


on to stejne vyriesi a2a2a alebo vk


:-))prinajhoršom si dám výber sama! alebo aspoň pánovi pandovi, aby to tak nekričalo:-)


Zbora
20. 11. 2017
Dát tip

Neměl ses vzdávat funkce redaktora prózy a mohls být ten šťastný, Zdendo...


Santi€
20. 11. 2017
Dát tip

Horror :-)


Zbora
20. 11. 2017
Dát tip

Napínavé :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru