Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U dálnice

23. 11. 2017
6
10
494
Autor
Kolobajda

V povídce "Cesty..." píšu: Později jsem zjistil, že z celé té vytoužené romantiky nejvíce romantické jsou peníze. A to moje. Tady se sice nejedná o moje peníze, ale mohou být...

 

U dálnice

Miloval jsem Arnoldu

měla deset billboardů

teď miluji Marcelu

má tam velkou parcelu


10 názorů

:-)))))))).......přelétavče.......*/*


Čudla
24. 11. 2017
Dát tip

/*


Kolobajda
23. 11. 2017
Dát tip

Láska je lááskááá, když choděj kluci s ...


Hlavně, když vždy jistě víš, že je to láska. :-)))) /T


Kolobajda
23. 11. 2017
Dát tip

Luboši - tak i tak...  Pavoučku, Arnold by se určitě vyjímal víc, ale to by se nerýmovalo (i když jem ho miloval taky)... Agáto milá - já jsem fáral 8 roků na Darkově, do hloubky 900m, samozřejmě v kleci. Ale co by technik , tak jsme občas prováděli prohlídku jámy: to se na klec nasadí zábradlí (chatrné) a popouští se pomalu dolů, občas zastaví - to podle zvukových signálů dispečerovi. A pohled dolů? Celkem nic zábavného...   : -))


Kočkodan
23. 11. 2017
Dát tip
Ptám se vilne (jako vzdycky): "tam" jsi myslel eroticky?

Umbratica
23. 11. 2017
Dát tip

Arnolda na billboardu ? Myslím,že by se tam víc vyjímal Arnold. Ten měl aspoň větší svaly. - Jsem ráda,že na tvé stránce najdu vždy kvalitní dada. Tip.


agáta5
23. 11. 2017
Dát tip

nebo tam skočíme spolu :))


agáta5
23. 11. 2017
Dát tip

aktuální :))

a já zase kousek od dolů

nakonec milý skončíme spolu :)))


Gora
23. 11. 2017
Dát tip

Parcelu má na Cínovci-

budem vládnout celé obci:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru