Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vivat Bukowski

Výběr: a2a2a
23. 11. 2017
13
11
884
Autor
Norsko 1

 

 

 

VIVAT BUKOWSKI

 

 

Obrovská koule blíží se k Zemi
V záři jatek
zemře celý lidský druh
Inteligence
už nehraje žádnou
roli
Brouci
a netopýři brzy
ovládnou
celou planetu
Vysázet cypřiše
kolem
hřbitova jak
v antickém
Římě
a proto
chci-li
někoho pozvat
řeknu mu
Jo
a kup
nějaký pivo
Každej ví
že ke mně

se s prázdnou nechodí

 

 

 

 


11 názorů

ALFONS
06. 11. 2020
Dát tip

Já jako fanoušek starých Kabátů nemůžu jinak Tip. A teď si dám nářez, ale ne od Kabátů, ale ten šunkový. 


Ano, mal si to zakončiť takto:

 

Jo a tady máš časenky

pro anděly.


Umbratica
27. 11. 2017
Dát tip

Norsko,

kdyby ses trochu zabýval biologií,věděl bys,že Zemi už dávno ovládli bakterie a mravenci. Mravenců je na zeměkouli na váhu víc než lidí a taky se už dnes ví,že člověk je vlastně holobiont a že se skládá z buněk bakteriálních + tělesných,přičemž těch prvních je mnohem víc.

Ale za básničku tip. Přišla bych a flašku bych s sebou vzala. Škoda,že jsem jen kyberentita.


Nespoutaný
26. 11. 2017
Dát tip
Hele není to blbý,má to nápad. Byli tady uz mloci a opice, ale netopyri, to jeste ne. Buk je furt dobrý čtení, ale v dnešní době taky parádní marketingová značka. Určitě by to šlo i bez nej.

Josephina
24. 11. 2017
Dát tip

závěr taky parádní!


agáta5
24. 11. 2017
Dát tip

beru basičku a mířím směr Prague... čekej, prďka :)

 

 


Norsko 1
23. 11. 2017
Dát tip

Díky za kritiku (vivat slovensko). Od tebe potěší každá


vole. si pojebal tou zaverecnou bukowcinou celu basen. uplne si to potopil. takato poza  je zaujimava ked mas dvadsat alebo pre fanusikov kabatu.  mal by ti to tu okomenovat r.l. nech vies kam patris. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru