Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nehoda

10. 04. 2002
1
0
1486
Autor
Whelp

      Nádhernou noc nad naší návsí najednou narušila nehoda. Nic nezajímavého. No, na nový Nissan najel náklaďák naložený nádobím. Neuvěřitelný náraz načechral nos Nissanu. Náklaďák neudržel naftu. Nakapal na nerosty několik neodstranitelných nudlí. Nevkusné! Nové nerez nádobí na náklaďáku napraskalo. Nejspíše napořád. Nadarmo nadměrný Novák nadával. Nic naplat. Nevinný nadšenec Nissanu, Niedler, natahoval. Naštvaně nakopl neforemný nárazník:

      "No nazdar, Nissan napadrť!"

      Novák neudržel nervy.

      "Nemehlo! Ničemo! Nádobí nikdo nezaplatí. Naval náhradu, neřáde!" 

      "Ne!", Niedler neustoupil.

      Nepochybně nic nedá, napadlo Nováka. Nastoupí násilí.

      Náhodný návštěvník, negramotný notorický násoska, nikotinový nováček Norbert, nepřestával naslouchat.

      "Nahlas!", nadával. Nahmatával naslouchátko.

      Novák nastartoval náklaďák. Naklepal nos Nissana.

      "Navalíš náhradu?"

      Niedler nevěřícně nadskočil. Najednou na Nováka namířil naostřený nůž.

      "Nech Nissana, ničemo! Nebo nenesu následky!"

      Norbert nadějně nasadil nakonec nalezené naslouchátko.

      Novák na nůž neřekl nic. Nečekaně na Niedlera najel náklaďákem. Neopatrný Niedler nebyl nesmrtelný. 

      Norbert na návsi nazvracel na několik nových náhrobků. Nechutně nazelenalé.

      Netvor Novák nasměroval nabouraný náklaďák nazpět.

      Niedlera naklovávali netopýři.

      Na Nissana nikdo nevzpomněl.  


Muawijhe
23. 06. 2002
Dát tip
Tí vole!!! A to to nikdo netipnul??? Tak já to teda tipnu!!! Na truc. :o))

Sabrina
22. 05. 2002
Dát tip
Jo Gatty to řekla vcelku slušně, ale do toho konce se vám plést teda nebudu! :o)))) Páni a jak dlouho jsi to psal? Pořád samý en...mi to zpočátku taky absolutně nedošlo, spíše až ke konci:o))

Gatty
22. 04. 2002
Dát tip
Ty vole. Došly mi slova chvály. Výbornej nápad, i když teď už asi to, co jsem všera vymyslela neni tak nový. Je to úžasný, je to dlouhý, má to smysl, každý slovo je tam, kde má bejt. Ani sem si v prvním odstavci neuvědomila, že sou tam samý enka. Člověče, ty musíš bejt zajmavej. Zatim si nejsem dost jistá tim, jestli mě zajímáš jako autor, ale jako člověk bys byl jistě.......ehm, to je trochu blbý říct zase zajímavej, doplň si, co chceš.

Willi
12. 04. 2002
Dát tip
Volové je to dóóóst dobrý , to je přece celé na písmeno en takže to musela bejt docela fuška !

Whelp
12. 04. 2002
Dát tip
Dík Willi, fuška to teda byla. Ale už připravuju něco podobného.

Whelp
11. 04. 2002
Dát tip
No, nic, nikoho nenaštveš. neználku.

dost dobry

houmles
11. 04. 2002
Dát tip
neboj. Nemám nejmenšího nutkání někoho naštvat. Nicméně nechápu - nikdo nemá nárok naprosto nerozhodně negativně napadnout některé nevěruhodné náznaky nejapnosti nebohé nisanovitě-náklaďáko-laděné nudy načichlé nevábnými narážkami na nekrolog nervově nevyrovnaného Niedlera? Ne, nemohu nebrečet nad nedostatky \"nezávislých\" nicneříkajících nedělních náladovek. Nakonec nejlepší \"Nadarmo nadměrný Novák!\" - no, neurazí.

houmles
11. 04. 2002
Dát tip
Nadobý - no... nechci ničit nejake nepřesnosti napočátku, nicméně nepovlává nám tam náhodou .. něco .. nějak .. natvrdlejšího?

houmles
11. 04. 2002
Dát tip
eh.. s/tam/někde

houmles
10. 04. 2002
Dát tip
naprosto nudny. nahovno.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru