Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha slavičí

27. 11. 2017
6
14
636
Autor
aleš-novák

inspirace zde a zde

když Ortel letos

dostal loňské hlasy

dostane příští rok

letošní asi?


14 názorů

tak to se omlouvám ČT, a beru svůj útok zpět, Nova, to je jinej rank, tam může běžet úplně všechno

omluva, pane řediteli...všechno ostatní platí, trapas, fraška a vysmívání národu

díky aleš-novák za upozornění

 


ČT je v tom nevinně, hráli to na Nově... ale jinak souhlas...zdá se, že díky Ortelu má Slavík z ostudy Kabát...kdo ví, jestli za rok ještě slavík bude...


Tuto anketu jsem přestala sledovat asi v té době, kdy bylo jasné, kdo vyhraje, a to už je sakramentsky dlouho, a když jsem se dozvěděla, jak to dopadlo letos, nemohla jsem věřit vlastním očím, je to trapné a urážlivé, pro všechny zúčastněné, nechápu, že KG má takovou frašku zapotřebí, a ČT by měla vrátit koncesionářské poplatky, protože takovými pořady podněcuje obyvatelstvo k nepokojům, a to by si veřejnoprávní televize dovolovat neměla, nebo nám tím chtějí něco naznačit?


atkij
28. 11. 2017
Dát tip

:))


Díky, pane chytrý...


kuča
27. 11. 2017
Dát tip

Už je to tady zpátky. Co se nehodí, škrtáme. Svoboda? Kecy! Cenzura jako dřív. Proto volby dopadly, jak dopadly.


nijak se nezastávam Ortelu, jeho tvorbu ani neznám...záměrně. Ale zastávám se těch, co hlasovali a jejich hlasy nějaká komise "zneplatnila".


Diana
27. 11. 2017
Dát tip

Od ortelu radši dál (i od Okamury...) *


Kolobajda
27. 11. 2017
Dát tip

Ne že bych byl příznivcem a obdivovatelem Ortelu, ale kde je nějaká ta objektivita? Je to jak s těmi vajíčky - žijeme v době lživé...   /**


Umbratica
27. 11. 2017
Dát tip

Jsem poslední,kdo by Ortelovi fandil,ale demokracie nemůže být "vocád' pocád'". Pokud má tolik příznivců,že měl vyhrát,tak měl vyhrát. Tip.


Kočkodan
27. 11. 2017
Dát tip
Rád bych se dozil roku, kdy bude Slavík naprosto objektivne vyjadrovat oblíbenost interpretu, zároven vsak vím, ze je to ptákovina... Chci verit, ze tento muj komentár nebude kvuli tlaku z jakýchkoli míst smazán. :-)

Gora
27. 11. 2017
Dát tip

ano, pokud nad tím Slavík nevynese ortel:-(


agáta5
27. 11. 2017
Dát tip

:) v Kocourkově tutově


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru