Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literáti na trati V

30. 11. 2017
0
0
487
Autor
Zbornik

Literáti na trati V

aneb Próza (Poezie) mezi staničníky

motto: „Železnice je nekonečný příběh…“

.

Literární skupina ČZS FISAIC vyhlašuje již pátý ročník železniční knižní antologie Literáti na trati, která je příležitostí pro všechny autory, kterým je námětem, múzou či inspirací prostředí kolejí, vlaků a cestování. A protože autorů přibývá, budou letos knihy dvě: „Próza mezi staničníky“ a „Poezie mezi staničníky“.

Podobně jako vloni bude vaším úkolem dodání daného počtu stran textu, který se dotýká železnice a odkoupení alespoň dvou výtisku knihy. Uvítáme ukázky z knih, články, poezii i prózu, pohádky, povídky, kresby či fotografie. Přidat se může každý! Jedinou podmínkou je naplnění názvu knihy – jsme „Literáti na trati“. Ať už profesí či láskou k železnici.

Je jedno, zda jste ostřílený autor nebo si píšete jen tak pro radost. Podělte se o svoje dílo s ostatními Staňte se součástí dnes již sedmdesátičlenné party a vytvořme společně další díl antologie známých i neznámých autorů, které spojuje souprava dobře rozjetého mezinárodního vlaku! Seberte tedy odvahu a pojďme do toho! „Stojí to za to!“

Další informace získáte na webu http://fisaic-l.blog.cz/, e-mailové adrese: frantisek.tylsar@seznam.cz nebo na tel. čísle +420 776 58 2331.

Fanda :-) Tylšar

vedoucí skupiny a tvůrce knihy

.

PODMÍNKY A RÁMCOVÝ PLÁN PRO PŘÍPRAVY KNIHY

 

31. března 2018 - Nejzazší termín pro odeslání příspěvku, který musí splňovat následující náležitosti:

 

  • Text posílejte pouze v elektronické podobě (sepsané na počítači) v běžném textovém editoru (ne pdf!)
  • Délka textu – próza – max. 11 000 znaků vč. mezer!
  • Délka textu – poezie – max. 5 stran po 33 řádcích vč. nadpisů a mezer
  • Publikovat můžete v knize prózy nebo v knize poezie, popř. v obou.
  • K textu je potřeba dodat jednu stránku povídání o autorovi + fotografii.
  • Délka textu o autorovi – 1600 -  1700 znaků vč. mezer!
  • Kratší texty nejsou překážkou, delší jen po dohodě s editorem knihy.
  • Pokud si nejste jisti jazykovou správností, nechte si text ještě před odesláním zkontrolovat, např. češtinářem.
  • Texty s velkým množstvím chyb nebo velmi nízké literární úrovně mohou být vyloučeny.
  • Vyhrazujeme si právo využít jen část zaslaných materiálů.
  • Zasláním textů autor souhlasí s jejich uveřejněním bez nároku na autorský honorář.
  • Jednotlivé kroky budou s přihlášenými autory konzultovány prostřednictvím e-mailu či telefonu.

 

 

31. května 2018 - Bude hotova konečná verze knihy

 

  • Texty, které pošlete, zapracuji do knihy a pošlu zpět k autorské kontrole.
  • Na návrh autora provedu změny, znovu vše zkonzultujeme a bude-li vše v pořádku, vložíme do tiskové verze.
  • To vše musíme zvládnout do konce května.

 

01. srpna 2018 - budou hotovy korektury, cílová sazba a návrh obálky - kniha bude předána k tisku

 

  • K tomuto datu je potřeba mít také zaplaceny své výtisky, abych mohl určit počet knih pro tisk. Předběžná cena za knihu prózy v pevné šité vazbě s lacetkou je 300,- Kč/ks, za knihu poezie v pevné šité vazbě s lacetkou je 250,- Kč/ks.
  • Kniha bude předána nakladateli k tisku.

 

Říjen 2018 - Distribuce knih, slavnostní křest a autogramiáda

 

V podstatě to bude stejné jako v minulých letech.

 

Pokud jste noví autoři, nemusíte se ničeho bát. Pravidelně vás budu o všech krocích informovat, průběžně budu zasílat další informace tak, abychom veškerou práci společně včas dotáhli do konce.

 

Takže nyní vás čeká první krok. Přihlásit se k projektu (napsat mail, zavolat) a poslat svůj příspěvek.

 

Fanda :-) Tylšar


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru