Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v násobcích

09. 12. 2017
13
20
1944
Autor
atkij

 

 

 

sypeš mi do stopy

jak zvěři zrní

když sousto dýchá si pod sněhem

dusané dalším i v bezbřehém

otisku v otisku

 

tak opatrní

 

plašíme doteky borovic

 

větvičkou z klobouku

kde pírko sojčí

probarví životem vybledlé

zasáhneš s tou druhou od vedle

jakmile honěná pocity trojčím

 

učím se od tebe nechtít víc

 

nestačí dívat se do očí laně

hledat svou ztracenou sadalsuud

 

jen jak dřív zůstává doposud

 

že když mě pohladíš

i nečekaně

 

vrátím ti

              v násobcích polovic

 

 

 


20 názorů

atkij
02. 01. 2018
Dát tip
No tak s mymi neustalymi pochybnosti ohledne mych textu to asi nehrozi:)))

Umbratica
02. 01. 2018
Dát tip

Nikdy nevyhovíš svými verši všem,atkij, ty máš ale dobře našlápnuto. Myslím,že tvoje básně jsou komunikativní a ty sama ráda mluvíš s lidmi a to je důležité. Píšu poměrně dost kritik,pokud mi to čas dovolí,a nemohla jsem si nevšimnout,že nejrychleji zaniknou ty nicky,které ani neodpoví na dobře míněnou kritiku. Asi nejhorší je myslet si o sobě,že jsem tu proto,aby mě druzí jen chválili a obdivovali mě.


atkij
21. 12. 2017
Dát tip
Umbratica. nemyslim, ze by moje podoba byla nejak moderni, ale prala bych si, kdo taky ne:)... a odezva ctenaru ... to by byla polemika na hodne dlouho, neznevazuju, to rozhodne ne, jen vkus urcite skupiny lidi muze byt znacne rozlicny:) Dekuji za Tvou pozornost a preji radostne svatky.

Umbratica
21. 12. 2017
Dát tip

atkij,

vázaný verš může mít různé podoby,onu moderní,jakou používáš ty,nebo onu klasickou,jaké se většinou věnuju já. Odezva čtenářů ti vždycky řekne,jestli jdeš po správné cestě.


atkij
15. 12. 2017
Dát tip
Pachatel, diky za milou stopu:)

PACHATEL
15. 12. 2017
Dát tip

pěkné


atkij
14. 12. 2017
Dát tip
Whitesnake, dekuju, potesil jsi a velmi:) Umbratica, obe autorky jsem uz zaznamenala, pisi skvele. Vazany moc v kurzu neni, ale mam ho opravdu v oblibe. A jsem rada, ze ho zde jeste u mnoha autoru vidim, navic vyborne zvladnuty. Stale se vsak jeste rozhlizim a mapuju:)diky za vlidny komentar.

Umbratica
14. 12. 2017
Dát tip

Jsem ráda,že Lnice a lawenderr už nesou jediné, kdo si tady hraje s rýmy a rytmy a kdo se snaží vázaný verš přizpůsobit dnešku. Taky jsem kdysi psala podobně,momentálně jsem,co se vázaného verše týče ,"klasik".- Tip.


Whitesnake
14. 12. 2017
Dát tip

Skutečně zajímavá autorka vázaného verše


atkij
12. 12. 2017
Dát tip

Lnice, jsem  ráda, že napřiklad tahle má vlídná pár lidiček oslovila. Před Vánoci nějak nedokážu sakrovat:) 

Tvěho komentu si velice považuju. Díky moc.


Lnice
12. 12. 2017
Dát tip

moc se mi líbí* už jen první sloka maluje nevšední obrazy, plyne mi tak snadno a přitom zvláštně, ani bych si nevšimla, že jsou to vázané verše, kdyby nebylo napsáno...zajímavá, krásná...


atkij
11. 12. 2017
Dát tip
Dekuju, Josephino, jsem rada:)

Josephina
11. 12. 2017
Dát tip

borovice a sojky mi jsou taky blízké ...


atkij
10. 12. 2017
Dát tip
qicalko, dekuju. Povzbudilo. Krmit a nechat se ... a neztracet to hlavni, co v nas zivi radost a chteni ..., fakt dulezity:)

atkij
10. 12. 2017
Dát tip
Kockodane:)diky za mily koment. Jsem trpeliva. Peceni cukrovi klidni:)

Kočkodan
10. 12. 2017
Dát tip
V nás sobcích je sice něco, co si chce všímat hlavně vlastních dílek, ale tebe jsem si přečetl a navíc i pochvalně vypíchnu stejný rým jako Gora. Svou kvalitou se už dokonce tróšičku přibližuje mým. ;-)

Gora
09. 12. 2017
Dát tip

Tohle je ozvlášť vydařené - i s pírkem sojčím

jakmile honěná pocity trojčím

 


atkij
09. 12. 2017
Dát tip

Díky moc, Goro, ano ... bez soli nelze a nejen ... :)


Gora
09. 12. 2017
Dát tip

Hm, Jitko, za mne - matematickomyslivecké vydařené dílo se špetkou soli...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru