Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balíček

21. 12. 2017
3
4
576
Autor
Cimanad

Balíček

Nevím, jaké zkušenosti máte vy se službami české pošty,  pro mě to byl dnes zážitek.

Své známé jsem odeslala balíček. Na její přání na poštu, kde si ho vyzvedne. Vzhledem k tomu, že úschovní doba je 7 dní a známá věděla, že to již nestihne, zavolala si na poštu, kam měl být doručen a domluvila si vyzvednutí o 3 dny déle. Jaké bylo mé překvapení, když zvoní doručovatel a vrací mi balíček, že nebyl vyzvednut, i když je na něm velkými písmeny fixou napsáno " nevracet, vyzvedne dne ..." Na mou námitku, že tento datum teprve bude, nechtěl doručovatel nic řešit, ať si to jdu vyřídit na poštu.

Vyrazila jsem plna odhodlání bojovat za svůj balíček na poštu. U balíkové přepážky jsem vystála dlouhou frontu, vysvětlila pracovnici můj problém a dozvěděla se pouze to, že musím jít vedle zaťukat na dveře vedoucí. Po zaťukání mi otevřela pracovnice pošty, jíž jsem svůj problém znovu vylíčila, ta řekla, ať počkám, že se jde zeptat své vedoucí.

Ale ani ta mi nepomohla, a divte se, kam mě poslala. Do p....., to ne, ale do patra pošty, za další, teď již hlavní vedoucí.

Chvíli jsem zase čekala, než hlavní vedoucí dorazila z nákupu ve městě. Vyslechla můj problém, jako všechny " vedoucí " před ní, v ruce stokrát obrátila balíček, aby si na něm přečetla " nevracet, vyzvedne dne ...". Dostala jsem přísné ponaučení, že si příjemce balíčku nemůže nic takového domlouvat, došlo by  k porušení předpisů a přes to vlak nejede, uplynula úložní doba a balíček byl správně vrácen zpět. Když se podíváte na služby pošty,  je možné si dohodnout cokoliv. Paní hlavní vedoucí asi  zrovna neměla náladu něco řešit, asi ve městě nesehnala to, co potřebovala ještě na vánoce.

Já jsem si stála na svém, že to má známá na poště dohodnuté , že si pro balíček v dohodnutý den přijde. Tak jsme se chvíli dohadovaly, ona si trvala na svém, já na svém. Když viděla, že se mě nezbaví a že se asi nedohodneme, řekla, že se zeptá vedoucí, ta prý přijde až odpoledne ( asi také až si nakoupí) a ta rozhodne, co s tím, a že mi zavolá. Už mě z těch vedoucích šla hlava kolem. Ušla jsem z pošty pár kroků a volala, že to jde, že balíček vrátí zase zpět na poštu, kde už jednou byl a problém byl vyřešen.

Připadala jsem si jako v pohádce o kohoutkovi a slepičce, kdy vás jeden posílá za druhým. Nikdo nechce nic rozhodnout a přitom je to tak jednoduché, jen trochu vstřícnosti a ochoty.

A závěr? Od dnešního dne jsem dostala těžkou alergii na slovo vedoucí.

Tak až budete posílat balíček, přeji vám pevné nervy, ať ho pošta doručí na první dobrou !!


4 názory

Cimanad
22. 12. 2017
Dát tip

Díky za hodnocení,  mínění o poště je jak vidím stejné .......


Lerak12
21. 12. 2017
Dát tip

Fajntonek asi také napovídá, jak jsou "pošťáci" z těch našich věčných  požadavků otrávený. Nejraději by zrušili pošťáčky v terénu a známku na dopis vyštengrovali na padesát korun. Sedět hezky za přepážkou a hejbat s financema. To jo - možná. No asi nám blbce dělat nebudou a na maloměstech se tržně zruší. Docela jsem se tady nějak rozhořel. To asi proto, že to máš dobrý, Cimanado


Gora
21. 12. 2017
Dát tip

Kdo ví, možná poštovní doručovatel neuměl číst:-(


Jo, jo, děvče. Česká pošta je zajímavá sama o sobě. Pokud nemusím, jejich služeb nepoužívám. Vždy mají jen problémy.

Ale naše doručovatelka je hodný člověk.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru