Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viva la Republika

10. 01. 2018
2
13
975

 

 

Je mi smutno v této zemi,

duši mou zastínil těžký mrak,

co možno je, nelíbí se mi,

když premiér může být lhář a Stbák.


13 názorů

CHT
10. 01. 2018
Dát tip

je pravda, že jde o tak závažné téma, že by si zasloužilo víc práce.

Ale mnou zmiňované hodnoty, které to přináší, jsou velké.

A tudíž výborný výchozí bod: kdo se bojí osobního nasazení, velmi těžko vytvoří něco, čím ....ať už jde o báseň nebo prózu, to je fuk. Autor jde VŽDY s kůži na trh a když se zaprodá, je to vidět. I když třeba v tom, co NEnapsal.

chtěl jsem psát o vlastním stínu. Jenže Ten, co je rychlejší než vlastní stín je právě teď sir Ravenwolf!! Jinak by si odpustil klišátko s duší zastíněnou mrakem.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


CHT
10. 01. 2018
Dát tip

​všichni máme omezenou inteligenci.

Ale ta má velmi ostře chápe, že Bureš je vědomý spolupracovník StB a podvodník.

Bez ohledu na to, že jeho firma může být mým zaměstnavatelem, ale já udělám vše pro to, aby nebyla.

Kapišto, lidi?


atkij
10. 01. 2018
Dát tip
Souhlas s prvnim komentem Zajice Breznaka.

Já komentoval jen předložený text a komentoval jsem jej jako pokus o poezii (protože to má formu poezie). Nic víc. Pravda je, že obsah je spíše prozaický. Mám však jen velmi omezenou inteligenci, která se s tím zjevně nedokáže vypořádat.


CHT
10. 01. 2018
Dát tip

já všechno, kde poezie ustoupí próze všedního dne, sračkám reality, chápu univerzálně...

tak ňák intuitivně.

a vím, že nabeton je skvělé, že furt existují takoví ​poetové


Ne, nepochopil jsem to jako prózu.


CHT
10. 01. 2018
Dát tip

já jsem zase nepochopil tvoji reakci


Ne.


CHT
10. 01. 2018
Dát tip

Ne, je to próza, Zajdo, tos nepochopil?


Je to spíše povzdech, ne však poezie, ani jako hříčka to nefunguje (nepřipadá mi vtipné).


Gora
10. 01. 2018
Dát tip

VELMI aktuální a k pláči...o studu nemluvě:-)))


CHT
10. 01. 2018
Dát tip

Za angažovanost, přímost a odvahu pět T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru