Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotický sen dělníka Škodových závodů a. s. - říkačka

11. 01. 2018
8
19
1916
Autor
kuča

 

Ve snu viděl na ponku

sexuchtivou Japonku,

co na něj koulela oči

jak vyhládlé tamagoči.


19 názorů

Kočkodan
09. 02. 2018
Dát tip
Okamziku, jiste mohu mluvit i za Dianu, ze se kvuli tomu na tebe nezlobíme. ;-)

Kočkodan
15. 01. 2018
Dát tip
Nepredal jsem svoje geny na zádném sveta kontinentu, vznikli by jedinci postizený, vsak dík za náznak komplimentu. Nemumlám opile a jiste ne z cesticky, mou hlavu netemní dvacáté Svijany, morálne rozkvet by vesmír nás celický, mít treba na Marsu jeden klon Diany.

Zbora
14. 01. 2018
Dát tip

Ve třetim verši je hrozně rozsekaný rytmus, co to zkusit jinak (koulela z něj na něj oči, nebo tak něco...)? :)


kuča
13. 01. 2018
Dát tip

V pohodě. Jen houšť a větší kapky!


Diana
13. 01. 2018
Dát tip

Nezlobíš se, že ti zasí... tvoje stránky? No, chytlo nás to - a tys měl vždycky pochopení pro blbnutí všeho druhu :-))). A vůbec, neměl sis začínat! ;-)


kuča
13. 01. 2018
Dát tip

To se to tu rozjelo! Nestačím se divit! :-)


Diana
13. 01. 2018
Dát tip
Co se ale tebe týká, k dobru Země by se stalo! vyhrála by genetika - Géniů je pořád málo!

Kočkodan
12. 01. 2018
Dát tip
Oplégrů jak odpadků, to je pokrok pozpátku, porodnice na půl plynu, méně dcerek, méně synů, jen čtvrt děcka s každou ženou, chraňme Zemi přelidněnou,

Diana
12. 01. 2018
Dát tip
Islám do budoucna míří! - Manželky smíš mít i čtyři s nimi potom přáno je ti, míti dětí, jako smetí!

Kočkodan
12. 01. 2018
Dát tip
Ještě jedno oženění? Překážka je tady jistá, tohle možné, Bože, není, jinak bych byl bigamista!

Diana
12. 01. 2018
Dát tip
Neví Koč, co chystá mu za trest v rámci Islámu nepůjde o nože jen navíc bude oženěn!

Kočkodan
12. 01. 2018
Dát tip
Mne zas rekla v drýmu Indka, co má rýmu: Nekoukej se na bacily, zacni líbat, ty muj milý, servi ze mne sárí, udelej z nej cáry.

Diana
12. 01. 2018
Dát tip
Já zas vídám v snové říši orosenou sektu číši :-)

já zas vídám ve spánku

roztouženou čínǎnku...



atkij
11. 01. 2018
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru